Νεα Μοντελα

Suzuki turbo: Νέα σχέδια

Δεν υπάρχει νεότερη πληροφορία για την παραγωγή του


03.12.2019

Νέα σχέδια αποκαλύπτουν πως το εργοστάσιο του Hamamatsu δουλεύει πάνω στην εξέλιξης ενός κινητήρα με υπερτροφοδότηση

Θυμάστε το Recursion; Ήταν τα «αστέρι» του stand της Suzuki στο Tokyo Motor Show του 2013, χάρις στο φουτουριστικό σχεδιασμό του και τον δικύλινδρο κινητήρα των 588 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση. Ικανός να αποδίδει 100 ίππους στα 8.000 σ.α.λ. και 10 kgm ροπή στις 4.500 στροφές. Όλο το project «εξαφανίστηκε», αλλά τώρα μετά από πέντε χρόνια, φαίνεται πως οι μηχανικοί της Suzuki συνεχίζουν να εξελίσσουν τον turbo κινητήρα.

Μετά το Recursion η Suzuki προχώρησε και στην παρουσίαση του XE7 στο Τokyo το 2015. Ήταν η εξέλιξη του κινητήρα του 2013, με 700 κ.εκ. και 150 ίππους.

suzuki turbo moto 2

Τώρα έρχεται μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή να αναθερμάνει τα turbo-σχέδια των Ιαπώνων. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα εκμεταλλεύεται το πλαίσιο ως αναπόσπαστο μέρος του συστήματος. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το turbo βρίσκεται πολύ κοντά στις εξαγωγές του κινητήρα και στον καταλύτη. Τέλος το ψυγείο είναι τοποθετημένο στην συνηθισμένη θέση και όχι στα πλαινά.

 suzuki turbo moto 3

Παρόλο που η εξέλιξη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δεν υπάρχει αναμενόμενη ημερομηνία «άφιξης» σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Οι τελευταίες φήμες αναφέρουν πως μπορεί να χρειαστούν ακόμη και δύο χρόνια πριν δούμε ένα μοντέλο με το σύστημα υπερτροφοδότησης της Suzuki.


Θα το δούμε στα τέλη του 2020, θα έχει ανασχεδιασμένο φέρινγκ, νέο πλαίσιο και ο κινητήρας του θα αποδίδει σχεδόν 190 ίππους. Οι Ιταλοί θα κατασκευάσουν το υπέρτατο sport touring!
Η Ducati παρουσιάζει την έκδοση "GP White" για το Multistrada 950 S. Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε αντιπροσώπους εντός του Ιουλίου
Ο 58χρονος Cruiseαυτή τη φορά οδηγεί μια motocross μοτοσυκλέτα και προπονείται για τις ανάγκες τις έβδομης ταινίας Mission Impossible
Το προσωπικό του μουσείου Wheels Through Time έκανε μια απίστευτη ανακάλυψη.Mέσα σε μια σφραγισμένη θήκη, βρήκε έναν κινητήρα διάταξης V  από τη δεκαετία του 1940 σε άριστη κατάσταση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.