Νεα Μοντελα

Honda CBR 1000RR Fireblade: Τι περιμένουμε να δούμε;

Στις 23 Οκτωβρίου στο Tokyo Motor Show


22.10.2019

Η νέα “λεπίδα” της Honda μπορεί να παρουσιαστεί στις 23 Οκτωβρίου, την ημέρα έναρξης του 49ου Tokyo Motor Show και με όσα έχουμε διαβάσει προσπαθούμε να προβλέψουμε “τι μας περιμένει”

Η Honda επιμένει στην ουσία κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες ευκολοδήγητες και ισορροπημένες, αφήνοντας στους υπόλοιπους το “κυνήγι” των ακραίων επιδόσεων.

Αυτό με τις φήμες που ακούγονται είναι πολύ πιθανό να καταρριφθεί. Αν επιβεβαιωθούν το νέο Fireblade θα αποδίδει 212 ή 220 ίππους και θα είναι το ισχυρότερο τετρακύλινδρο σε σειρά παραγωγής.

honda cbr1000rr fireblade 3

Πως θα επιτευχθεί κάτι τέτοιο, με τις προδιαγραφές Euro5 να “πνίγουν” κινητήρες; Τα σχέδια που έχουν διαρρεύσει δείχνουν πως η Honda εξελίσσει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT), την πιο “φυσική” μέθοδο για να βγάλεις “άλογα” από ένα μοτέρ.

honda cbr1000rr fireblade 2

Θεωρείται σχεδόν απίθανο να διαθέτει carbon πλαίσιο. Αυτό που μπορεί να δούμε είναι ένα πλαίσιο από αλουμίνιο ενισχυμένο με carbon. Έχουμε δει ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που φαίνεται να εισάγει την τεχνολογία, με ενισχύσεις από ίνες άνθρακα που χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση του πλαισίου, όπου χρειάζεται. Η τεχνική επιτρέπει στη Honda να χρησιμοποιεί λεπτότερα τοιχώματα στο πλαίσιο, ενώ τα τμήματα άνθρακα το ενισχύουν όπου χρειάζεται. Θα μπορούσαν επίσης να υιοθετηθούν κάποιες λύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί στο MotoGP όπως ένα carbon ψαλίδι. Όλα τα παραπάνω βέβαια θα αυξήσουν και το κόστος κατασκευής το οποίο θα περάσει στον τελικό καταναλωτή.

honda cbr1000rr fireblade 4

Είναι επίσης πιθανό να χρησιμοποιηθούν πρωτοπόρα αεροδυναμικά βοηθήματα . Ο λόγος για τις πατέντες που εμφανίζουν αυτόματα πτυσσόμενα winglets, που θα ανοίγουν και θα κλείνουν όσο και όποτε πρέπει ελεγχόμενα από την κεντρική μονάδα ελέγχου. Το λιγότερο που μπορούμε να δούμε είναι σταθερά τοποθετημένα πτερύγια, όπως στο Panigale και το RSV 1100 Factory.

Bautista honda

Αν λοιπόν παρουσιαστεί το νέο Fireblade θα το δούμε και στο WorldSBK στα χέρια του Alvaro Bautista. Έτσι μετά την πλήρως εργοστασιακή συμμετοχή των Ducati, Kawasaki, Yamaha και BMW, ένας ακόμη μεγάλος κατασκευαστής προστίθεται στο grid, γεγονός που θα δώσει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον στο Πρωτάθλημα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.