Νεα Μοντελα

Η Ducati εξελίσσει “μικρό” Panigale

Με δικύλινδρο κινητήρα


22.05.2019

Ένα νέο supersport βρίσκεται στα «σκαριά». Μια μικρότερη Panigale με δικύλινδρο κινητήρα

Υπήρχαν φήμες πως η Ducati σύντομα θα αντικαταστήσουν το 959 Panigale. Οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν πως ο κινητήρας του θα είναι ένας μικρότερος σε κυβισμό V4. Όμως η Ducati τους διαψεύδει όλους αποδεικνύοντας πως συνεχίζει να επενδύει στους δικύλινδρους κινητήρες.

ducati panigale v2 2020 3

Μπορεί να μην είναι 100% νέος, αλλά θεωρούμε δεδομένο πως θα έχει αυξημένη χωρητικότητα, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά ο κυβισμός του πιθανότατα να μην ξεπερνά τα 1.000 κ.εκ. Λέτε να δούμε την αναβίωση του 996 ή του 998;

Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες νέο θα είναι και το σύστημα εξάτμισης. Σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στο 959, το οποίο θα βοηθάει στην εναρμόνιση με τις προδιαγραφές Euro5.

Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή είναι η επιστροφή στο μονόμπρατσο ψαλίδι, ένα από τα συστατικά που έκαναν τα supersport της Ducati να ξεχωρίζουν.

ducati panigale v2 2020 2

Η μοτοσυκλέτα των κατασκοπικών φωτογραφιών έχει διαφορετικής σχεδίασης ζάντες εμπρός και πίσω. Η πίσω είναι ίδιας σχεδίασης με του Panigale V4, πιθανότατα επειδή ταιριάζει με το μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ μπροστά η ζάντα προέρχεται από το 959.

Το μπροστινό μέρος και τα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ μοιάζουν με αυτά του Panigale V4, ωστόσο η καρίνα και το πίσω μέρος πιθανότατα να είναι ίδια με του 959.

panigale 959

Αν παρουσιαστεί το “μικρό” Panigale θα αποτελεί το ισχυρότερο δικύλινδρο supersport με ισχύ που θα ξεπερνά πιθανότατα τους 160 ίππους. Όπως μας έχει συνηθίσεις η Ducati θα το κατασκευάσει σε δύο εκδόσεις. Την “απλή” και πιο οικονομική S και την “εξωτική” και πολύ πιο ακριβή R.

πηγή - φωτογραφίες: motorcyclenews.com

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.