Νεα Μοντελα

KTM RC16: Στην παραγωγή το 2018!

Από τις πίστες των MotoGP αυτούσια η RC16 στα γκαράζ λίγων


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  31.01.2017

Πριν από την EICMA στο Μιλάνο τον περασμένο Νοέμβριο αναρωτιόμασταν πώς γίνεταιμια εταιρεία σαν την ΚΤΜπου θέλει να πρωταγωνιστήσει και στις πίστες των MotoGP, να μην έχει στην γκάμα της μια μοτοσυκλέτα supersport

Βρισκόμενοι στο stand των Αυστριακών ρωτήσαμε ένα από τα στελέχη του εργοστασίου αν προτίθενται να παρουσιάσουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα που θα αποτελεί την κορωνίδα στη μεγάλη γκάμα τους, που περιλαμβάνει από μικρές μοτοσυκλέτες MX και enduro μέχρι on- off και «naked» 1.300cc. Η απάντηση που μας δόθηκε ήταν κατηγορηματική. Duke και μόνον προς το παρόν.

2017 KTM RC16 3 half

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε και τα λόγια των Αυστριακών επιβεβαιώθηκαν τουλάχιστον κατά το ήμισυ. Και γράφουμε κάτι τέτοιο, γιατί ναι μεν δεν υπάρχει πληροφορία για κάποιο «υπερηχητικό πορτοκαλί» supersport, αλλά διά στόματος του CEO Stefan Pierer μάθαμε πως η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετάσχουν στο MotoGP αναμένεται να βγει σε περιορισμένη παραγωγή. Η RC16 θα παραχθεί σε 100 τεμάχια μέσα στο 2018 και θα είναι σχεδόν ίδια με τη μοτοσυκλέτα που θα στηθεί στο grid του κορυφαίου πρωταθλήματος. Η ιπποδύναμη του V4 των 90ο αναμένεται να φτάνει τα 240 άλογα έναντι των 270+ της αγωνιστικής έκδοσης. Το πιθανότερο είναι η χρήση της να περιορίζεται εντός πίστας – οπότε δεν θα υπάρχει η δυνατότητα άδειας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Pierer, ο στόχος είναι η τιμή να κρατηθεί χαμηλότερα από αυτήν του Honda RC213V-S ώστε να την αποκτήσουν ευκολότερα όσοι ενδιαφέρονται. Η επιθυμία του είναι να κυμανθεί από 100.000 έως 120.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές
Μοντέρνο, πανέμορφο, πλήρως εξοπλισμένο σε δύο εκδόσεις. Το XSUV 300 και 125 σχεδιάστηκε στην Ιταλία και καταφθάνει σύντομα στην Ευρώπη
Η ισπανική MITT παρουσίασε πρόσφατα έναν κλώνο του H-D Sportster

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.