Νεα Μοντελα

Feely 450: Ασταμάτητο… το γράφει και στο φέρινγκ

Ας ελπίσουμε πως θα σταματάει όταν πρέπει


06.07.2018

Ένα νέο σπορ μοντέλο μεσαίου κυβισμού παρουσίασε μια εταιρεία που δεν έχουμε ξανακούσει. Η Κίνα έχει να μας μάθει πολλά ακόμη

Οι Κινέζοι έχοντας πλέον την τεχνογνωσία, θέλουν να πάρουν μερίδιο της αγοράς, μπαίνοντας δυναμικά στο χώρο της μοτοσυκλέτας με μία νέα εταιρεία εν ονόματι "Feely".

feely phantom 450 8

Η Feely θα κατασκευάσει ένα νέο σπορ μοντέλο μεσαίου κυβισμού με δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 450 κυβικών εκατοστών και ανάφλεξη 360 μοιρών, προερχόμενο από την Zonshen και θα αποδίδει 36 ίππους και 3,6 kgm ροπής. Για τη γεωμετρία και τα περιφερειακά δεν έχουμε σαφής λεπτομέρειες πάρα μόνο ότι, το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης θα είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι.

feely phantom 450 13

Τα εμπρός φρένα θα αποτελούνται από δύο δίσκους με ακτινικές δαγκάνες και σύστημα ABS. Φημολογείται ότι η εξάτμιση σε συνδυασμό με την ανάφλεξη 360 μοιρών θα παράγει ήχο, ο οποίος θα θυμίζει 4 κύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει από την πλευρά της εμφάνισης, με αιχμηρές γραμμές για το fairing, φωτιστικά σώματα LED για εμπρός και πίσω, πίνακα οργάνων αναλογικό και ψηφιακό, ακτινωτές ζάντες, ψαλίδι με ιδιαίτερο σχεδιασμό και μία πολύ όμορφη εξάτμιση, της οποία το σχήμα παραπέμπει σε εξατμίσεις aftermarket κατασκευαστών.

feely phantom 450 17

Το εργοστάσιο δηλώνει ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτό το σπορ σχέδιο, αλλά ετοιμάζει μεγάλη γκάμα σχεδίων με μοτοσυκλέτες τύπου "adventure", σπορ γυμνές αλλά και "retro" με κινητήρες από 300 έως 500 κυβικά εκατοστά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του
Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.