Νεα Μοντελα

Ducati Monster Senna: Φόρος τιμής στον θρύλο

Συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής


17.05.2024

Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του


Θα παραχθεί σε 341 μονάδες για όλο τον κόσμο, από τους 3 Παγκόσμιους τίτλους και τις 41 νίκες που κατάκτησε στη Formula.

Αυτό δεν είναι το πρώτο Ducati με την υπογραφή του Βραζιλιάνου θρύλου, μιας και η ιταλική μάρκα διατηρεί σταθερούς και διαχρονικούς δεσμούς τόσο με την οικόγενεια Senna όσο και με τη Senna Brands.

Η επιλογή του Monster ως μοντέλου για τη δημιουργία αυτής της περιορισμένης έκδοσης συνδέεται επίσης με την ιστορία του Ayrton, ο οποίος ήταν ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες του Monster 900 , το οποίο χρησιμοποίησε για να κυκλοφορεί στο Μόντε Κάρλο και με το οποίο εμφανίστηκε στο γκαλά του Grand Prix του Monaco το 1993. Στον Ayrton άρεσε η απλότητα του Monster που συνδύαζε κινητήρα με κορυφαίες επιδόσεις, πλαίσιο από superbike, φαρδύ τιμόνι, ιδανικό για χρήση στο δρόμο.

ducati monster senna 7

Το Monster Senna είναι βαμμένο στα χρώματα του κράνους που φορούσε ο Senna σε όλη την καριέρα του σε κίτρινο, πράσινο και μπλε, όπως η σημαία της Βραζιλίας.

Η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας πραγματοποιήθηκε στα paddock της πίστας Enzo and Dino Ferrari στην Imola με αφορμή το Grand Prix Made in Italy και Emilia-Romagna Formula 1.

• Ειδικός χρωματισμός «Senna»
• Αριθμημένη ταμπέλα με το όνομα μοντέλου (XXX/341) *
• Ειδικά γραφικό στην έναρξη λειτουργίας της οθόνης
• Σπορ σέλα με λογότυπο
• Κινητήρας Testastretta 937 cc 11°
• Μέγιστη ισχύς 111 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ
• Μέγιστη ροπή 9,5 kgm στις 6.500 σ.α.λ
• Τελικά εξάτμισης Termignoni με κίτρινη λωρίδα
• Πλαίσιο αλουμινίου
• Υποπλαίσιο GFRP
• Μαρσπιέ αλουμινίου
• Ψαλίδι αλουμινίου
• Αμορτισέρ τιμονιού Öhlins
• Ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NIX30
• Αμορτισέρ Öhlins**
• Ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο (-1,86 kg) με κίτρινη/πράσινη/μπλε λωρίδα
• Μπροστινό και πίσω φτερό από ανθρακονήματα **
• Προστατευτικό κινητήρα
• Σύστημα φωτισμού Full LED
• Οθόνη TFT 4,3 ιντσών
• 3 προγράμματα οδήγησης
• ABS Cornering ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα με λειτουργία μόνο μπροστά
• DTC 8 επιπέδων, DWC 4 επιπέδων
• Launch Control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα
• Μπροστινά φρένα Brembo με δίσκους 320 mm με δαγκάνες monobloc Stylema® βαμμένες σε κίτρινο χρώμα, ακτινική τρόμπα φρένου
• Υδραυλικός συμπλέκτης με ακτινική αντλία
• Ύψος σέλας 840 mm
• DQS (quickshifter) πάνω/κάτω
• Μπαταρία ιόντων λιθίου
• Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV
• Ανεμοθώρακας
• Κάλυμμα σέλα συνοδηγού
• Κουκούλα μοτοσυκλέτας
• Πιστοποιητικό αυθεντικότητας

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.