Νεα Μοντελα

Feely 450: Ασταμάτητο… το γράφει και στο φέρινγκ

Ας ελπίσουμε πως θα σταματάει όταν πρέπει


06.07.2018

Ένα νέο σπορ μοντέλο μεσαίου κυβισμού παρουσίασε μια εταιρεία που δεν έχουμε ξανακούσει. Η Κίνα έχει να μας μάθει πολλά ακόμη

Οι Κινέζοι έχοντας πλέον την τεχνογνωσία, θέλουν να πάρουν μερίδιο της αγοράς, μπαίνοντας δυναμικά στο χώρο της μοτοσυκλέτας με μία νέα εταιρεία εν ονόματι "Feely".

feely phantom 450 8

Η Feely θα κατασκευάσει ένα νέο σπορ μοντέλο μεσαίου κυβισμού με δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 450 κυβικών εκατοστών και ανάφλεξη 360 μοιρών, προερχόμενο από την Zonshen και θα αποδίδει 36 ίππους και 3,6 kgm ροπής. Για τη γεωμετρία και τα περιφερειακά δεν έχουμε σαφής λεπτομέρειες πάρα μόνο ότι, το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης θα είναι ένα ανεστραμμένο πιρούνι.

feely phantom 450 13

Τα εμπρός φρένα θα αποτελούνται από δύο δίσκους με ακτινικές δαγκάνες και σύστημα ABS. Φημολογείται ότι η εξάτμιση σε συνδυασμό με την ανάφλεξη 360 μοιρών θα παράγει ήχο, ο οποίος θα θυμίζει 4 κύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Μεγάλο ενδιαφέρον έχει από την πλευρά της εμφάνισης, με αιχμηρές γραμμές για το fairing, φωτιστικά σώματα LED για εμπρός και πίσω, πίνακα οργάνων αναλογικό και ψηφιακό, ακτινωτές ζάντες, ψαλίδι με ιδιαίτερο σχεδιασμό και μία πολύ όμορφη εξάτμιση, της οποία το σχήμα παραπέμπει σε εξατμίσεις aftermarket κατασκευαστών.

feely phantom 450 17

Το εργοστάσιο δηλώνει ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτό το σπορ σχέδιο, αλλά ετοιμάζει μεγάλη γκάμα σχεδίων με μοτοσυκλέτες τύπου "adventure", σπορ γυμνές αλλά και "retro" με κινητήρες από 300 έως 500 κυβικά εκατοστά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.