Νεα Μοντελα

Kymco iOnex: Η «επόμενη ημέρα» (Video)


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  22.03.2018

Το επαναστατικό scooter της Kymco αλλά και όλο το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από αυτό παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες στο Τόκιο

Το iOnex δημιουργήθηκε για να μας βάλει σε σκέψεις. Να δούμε διαφορετικά την ηλεκτροκίνηση και τις ανάγκες της καθημερινότητάς μας.

kymco ionex 5

Ο χώρος για τις μπαταρίες βρίσκεται «κρύμμενος» έξυπνα κάτω από το επίπεδο πάτωμα του iOnex.Με το πάτημα ενός κουμπιού στο δεξί γκριπ η αναδιπλούμενη υποδοχή γυρίζει προς τα επάνω και οι μπαταρίες αποκαλύπτονται. Μετά την αφαίρεση τους από το scooter ο χώρος υποχωρεί και πάλι μέσα στο πάτωμα του iOnex απλά ακουμπώντας την μπαταρία πάνω σε αυτό. Με τον ίδιο τρόπο ανοίγει όταν επιστρέψετε με τις μπαταρίες φορτισμένες.

kymco ionex 8

Η σχεδίασή τους είναι κομψή. Καμία σχέση με τα όσα ξέραμε έως τώρα. Μπορούν να τοποθετηθούν δύο κάτω από το πάτωμα και ζυγίζουν η κάθε μία λιγότερα από πέντε κιλά. Χάρις στην εργονομική λαβή τους μπορούν να μεταφερθούν και οι δύο με το ένα χέρι.

kymco ionex 12

Τοποθετώντας τις μπαταρίες κάτω από το πάτωμα του iOnex η Kymco πέτυχε να συγκεντρώσει χαμηλότερα το κέντρο βάρους του scooter. Ταυτόχρονα εξασφάλισε και έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα του επαναστατικού μοντέλου της που όπως φαίνεται μπορεί να χωρέσει άνετα full face κράνος. Για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις μεταφορικές ικανότητες του iOnex, στην θέση όπου θα βρισκόταν η τάπα ανεφοδιασμού του ρεζερβούαρ βενζίνης, δημιουργήθηκε μια θήκη τόσο μεγάλη ώστε να χωρά πολλά μικροπράγματα.

kymco ionex 9

Ένα από τα μειονεκτήματα των ηλεκτρικών δικύκλων και όχι μόνο είναι πως όταν οι μπαταρίες βρίσκονται στην διαδικασία φόρτισης το όχημα παραμένει ακινητοποιημένο. Η Kymco αλλάζει τα δεδομένα αφού στο iOnex για πρώτη φορά βλέπουμε πως υπάρχει και μια «εφεδρική» μπαταρία, η οποία δεν χρειάζεται ποτέ φόρτιση! Παίρνει ενέργεια από τις αφαιρούμενες μπαταρίες του scooter και έτσι όταν αυτές αφαιρούνται από το iOnex για να το φορτίσουν εσείς μπορείτε να συνεχίσετε να κινείστε με αυτό.

kymco ionex 6

Ο μεγαλύτερος «πονοκέφαλος» για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό scooter είναι η μικρή αυτονομία τους. H Kymco δίνει λύση και σε αυτό με αρκετούς εναλλακτικούς τρόπους.

kymco ionex 7

Ο πρώτος αφορά την φόρτιση στο σπίτι και μπορεί να γίνει είτε αφαιρώντας τις μπαταρίες και τοποθετώντας τις στην κομψή βάση φόρτισης, είτε ενώ οι μπαταρίες βρίσκονται πάνω στο scooter απευθείας με καλώδιο από μια οικιακή πρίζα.

kymco ionex 4

Ο δεύτερος είναι η δημιουργία σταθμών φόρτισης από την Kymco. Παραδίδοντας την μπαταρία σας σε ένα από αυτούς σε μία μόλις ώρα θα την παραλάβετε πλήρως φορτισμένη.

 kymco ionex 16

Ο τρίτος είναι η δυνατότητα ενοικίασης έξτρα μπαταριών από τους σταθμούς φόρτισης. Τρεις μπαταρίες μπορούν να αποθηκευτούν κάτω από την σέλα του iOnex που μαζί με τις δύο που είναι τοποθετημένες στην ειδική υποδοχή χαρίζουν στο ηλεκτρικό scooter της Kymco μια αυτονομία της τάξης των 200 χλμ.

kymco ionex 13

Ο τέταρτος τρόπος είναι η δημιουργία ενός δικτύου φόρτισης μπαταριών iOnex. Όλες οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις θα διαθέτουν φορτιστές, η απλά θα σας δίνουν την δυνατότητα να βάλετε στην πρίζα το iOnex. Όσες συνεργαστούν θα απολαμβάνουν ειδικά προνόμια.

Αν μετά από όλα αυτά καταφέρετε να μείνετε από «ενέργεια» τότε δεν σας σώνει τίποτα!

kymco ionex 14

Το «μεγάλο στοίχημα» της Kymco θα είναι να πείσει κυβερνήσεις και εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τους σταθμούς ενέργειας της. Το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από την συγκεκριμένη κίνηση είναι εκτός από τα προφανή εμπορικά οφέλη, η διάδοση της «πράσινης κινητικότητας». Με τους σταθμούς που μπορεί να βρίσκονται σε κεντρικά σημεία πόλεων, δημόσια κτήρια και μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις, οι χρήστες θα μπορούν να φορτίζουν εύκολα και γρήγορα τις μπαταρίες τους και να κινούνται αποκλειστικά με τα ηλεκτρικά οχήματά τους. Σκοπός της Kymco είναι οι σταθμοί της να χρησιμοποιούνται και από χρήστες δικύκλων άλλων κατασκευαστών, που θα χρησιμοποιούν τις ίδιες μπαταρίες.

kymco ionex 3

Μέσω του CEO της εταιρεία, κου. Allen Ko, η Kymco θα παρουσιάσει τα επόμενα τρία χρόνια, δέκα ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα. Ταυτόχρονα θα αναπτύξει το δίκτυο φόρτισης σε 20 χώρες με στόχο να πουλήσει μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο. Ο κος Κο μας καλεί να συμμετέχουμε όλοι στην πιο μεγάλη κοινωνική αλλαγή της εποχής μας και να σώσουμε τον πλανήτη μας σκεπτόμενοι οικολογικά.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.