Kove Maverick 510X 2025: Δείτε το στο Athens Moto Hall
Με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού και πιο ισχυρό κινητήρα
02.05.2025
To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το μεσαίο, δικύλινδρο adventure της κινέζικης εταιρείας, που έκανε ντεμπούτο στην ελληνική αγορά πριν από τέσσερα σχεδόν χρόνια και διέπρεψε στον εμπορικό στίβο, έρχεται ξανά στο προσκήνιο, με νέο υψηλότερο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού, μοντέρνους συνδυασμούς χρωμάτων και αναβαθμισμένο κινητήρα Euro5+. Η τιμή είναι μόλις 200€ υψηλότερη από του Maverick 500X, στα 5.995€. Να σας θυμίσουμε πως η τιμή του 500 το 2021 ήταν 6.645€!
Εμφανισιακά φρεσκαρίστηκε με νέους συνδυασμούς χρωμάτων σε γκρι-χρυσαφί και γκρι-πράσινο. Οι διαστάσεις και το βάρος παραμένουν ίδια. Το μήκος είναι 2.200 χλστ., το πλάτος 935 χλστ. και το ύψος 1.400 χλστ. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 1.479 χλστ. και το ύψος σέλας ανέρχεται σε 820 χλστ. Το βάρος χωρίς υγρά παρέμεινε στα 178 κιλά, οπότε με γεμάτο του ρεζερβουάρ των 20 λίτρων το Maverick 510X θα είναι περίπου 200 κιλά.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας έφτασε τα 498,4 κ.εκ. από 471 κ.εκ. με την διάμετρο να είναι 72x χλστ. και η διαδρομή 61,2 χλστ. Η ισχύς του από 45,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., είναι αυξημένη κατά 2 ίππους που «έρχονται» 500 σ.α.λ. πιο ψηλά (47,3/8.500 σ.α.λ.). Η ροπή αντίστοιχα από 4,12 kgm στις 6.500 σ.α.λ. είναι 4.58 kgm στις 7.000 σ.α.λ..
Το Maverick 510Χ εξοπλίζεται πλέον με οθόνη TFT με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και WiFi Mirroring. Ο έλεγχος πίεσης ελαστικών είναι επίσης στάνταρ, ενώ οι διακόπτες είναι ανασχεδιασμένοι.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών ξεχωρίζει η προσθήκη Traction Control που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το δικάναλο ABS, όπως και στην προηγούμενη γενιά, δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα να το ρυθμίσει σε 3 επίπεδα.
Τα περιφερειακά εξαρτήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του προσδίδουν κύρος, αυξημένο αίσθημα ασφάλειας και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη. Φρένα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εξ Ιαπωνίας, από τη Nissin και την KYB (Kayaba) αντίστοιχα, γερμανικό σύστημα ψεκασμού και ρυθμιζόμενο ABS της Bosch, φωτιστικά σώματα LED με τον προβολέα εφοδιασμένο με φώτα ημέρας (DRL), δύο παροχές ρεύματος (USB και 12V). Το πακέτο ολοκληρώνουν οι ακτινωτοί τροχοί (19”-17”) με χρυσά αντί για μαύρα στεφάνια, τα κάγκελα και η ποδιά, οι προστατευτικές χούφτες, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης φέρουν την υπογραφή της Metzeler.
Περισσότερα δείτε εδώ
Το Kove Maverick 510X με μια ματιά
✓ Δικύλινδρη 48 Ίπποι, 45 Nm Ροπής
✓ BOSCH EFI
✓ 4,3 L /100χλμ. (WMTC3)
✓ Ρεζερβουάρ 20 L
✓ TFT Οθόνη
✓ Bluetooth & WiFi Mirroring
✓ Έλεγχος Πίεσης Ελαστικών (TPMS)
✓ KYB Πλήρως Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις
✓ NISSIN Φρένα
✓ Δικάναλο ABS – 3 Επιλογές Λειτουργίας
✓ TCS Απενεργοποιούμενο
✓ Ακτινωτές Ζάντες | 19” – 17”
✓ METZELER TOURANCE Ελαστικά
✓ Full LED & DRL Φώτα
✓ Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα
✓ Προστατευτικά Κάγκελα
✓ Προστατευτικές Χούφτες
✓ Ποδιά Αλουμινίου
✓ Κεντρικό/Πλαϊνό Σταντ
✓ USB & 12V Παροχή
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.