Suzuki GSX-8R Pearl Ignite Yellow: Σε περιορισμένη παραγωγή στην Ισπανία, σε κανονική διαθεσιμότητα στην Ελλάδα
Θα διατεθεί σε μόλις σε 35 αριθμημένες μονάδες από την Suzuki Motor Iberica
21.03.2025
Tο κατακίτρινο GSX-8R Special Edition θα παραχθεί σε μόλις 35 μονάδες και θα διατεθεί αποκλειστικά στην Ισπανία. Αυτό ισχυρίζονται στη Suzuki Motor Iberica …
Όμως το GSX-8R σε Pearl Ignite Yellow βρίσκεται κανονικά στην γκάμα της μάρκας στην Ελλάδα και έχει την ίδια τιμή με τα υπόλοιπα χρώματα. Απλά δεν έχει την αριθμημένη πλάκα στο ρεζερβουάρ που φέρουν τα μοντέλα που θα διατεθούν στην Ισπανία
Η «ειδική έκδοση» συνδυάζει το κίτρινο με μέρη φινιρισμένα σε μαύρο χρώμα, όπως το λογότυπο της μάρκας ή το χαρακτηριστικό "8R" που εμφανίζεται στα πλαϊνά του φέρινγκ.
Το GSX-8R Special Edition παραμένει αμετάβλητο όσον αφορά τον κινητήρα, το πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά και τον εξοπλισμό. Όπως και οι υπόλοιπες χρωματικές παραλλαγές, συνεχίζει να βασίζεται σε έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα DOHC 776 cc. Ο συγκεκριμένος κινητήρας ξεχωρίζει για την ομαλή και ελεγχόμενη απόδοση ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ισχύς του φτάνει τους 83 ίππους με ροπή 78 Nm στις 6.800 σ.α.λ..
Παρ΄ ότι το ατσάλινο πλαίσιο και το ψαλίδι αλουμινίου προέρχονται αυτούσια από το S, στο GSX-8R έχει τοποθετηθεί ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo (Showa), ενώ βρίσκουμε και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.465 χλστ. και το βάρος 205 κιλά.
Οι ζάντες αλουμινίου 17" εφοδιάζονται με ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport2 διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα πέδησης με ρυθμιζόμενη μανέτα και ABS χρησιμοποιεί δαγκάνες ακτινικής στήριξης Nissin μπροστά.
Στο συμπαγές μπροστινό μέρος του GSX-8R ξεχωρίζουν τα επικαλυπτόμενα φώτα LED, ενώ στο πίσω μέρος η ουρά είναι λεπτή, με φώτα και φλας να βρίσκονται ενσωματωμένα στον λασπωτήρα ελαφρύνοντας έτσι τη σχεδίαση του νέου ιαπωνικού supersport.
Το φέρινγκ έχει κομψό, σπορ αλλά όχι ακραίο σχεδιασμό και διαθέτει το μέγεθος που μπορεί να προσφέρει επαρκή προστασία.
Ως σπορ μοτοσυκλέτα, δεν θα μπορούσε να μην έχει κλιπ ον που η τοποθέτησή του πάνω στην τιμονοπλάκα δεν θα κουράσει τον αναβάτη, ρίχνοντας βάρος στους καρπούς του. Γενικότερα η θέση οδήγησης είναι άνετη χωρίς το σώμα τα παίρνει μεγάλη κλίση προς τα εμπρός.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT και είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα φωτεινότητας για να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από ride-by-wire ηλεκτρονικό γκάζι, αμφίδρομο quickshifter, τρία προγράμματα οδήγησης που επιλέγονται από διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού, traction control ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα παρέμβασης και το σύστημα Suzuki Low RPM Assist.
Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα στην Ελλάδα, η Suzuki προσφέρει το GSX-8R σε τέσσερις αποχρώσεις μπλε (Metallic Triton Blue) γκρι (Metallic Mat Sword Silver), μαύρο (Metallic Mat Black No.2), και κίτρινο (Pearl Ignite Yellow) με τιμή 10.595€. Διαθέσιμη είναι και η έκδοση 2024 σε μπλε, γκρι και μαύρο που είναι φθηνότερη κατά 300€. Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το GSX-8R, μπορούν να επισκεφτούν την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας ή να απευθυνθούν στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.