KAMAX Cub X 150: Θα μπορούσε να ήταν custom Super Cub αλλά δεν είναι (Video)
Η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε off road παραλλαγή του Cub Pro
11.03.2025
Μοιάζει με custom super cub, ωστόσο είναι μοντέλο παραγωγής που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στην Ασία
Το Cub X βασίζεται στο Cub Pro, το οποίο είναι αντιγραφή του Super Cub της Honda. Το Cub X διατηρεί την ρετρό σχεδίαση του δημοφιλούς παπιού της Honda αλλά την συνδυάζει με off road χαρακτηριστικά.
Η KAMAX αφαίρεσε όλα τα «περιττά» όπως τη σέλα συνεπιβάτη, την μεγάλη ποδιά, το κάλυμμα της αλυσίδας και τα «χαμηλά» φτερά. Τοποθέτησε ψηλό φτερό μπροστά και ένα πολύ μικρότερο πίσω, έβαλε μια μεγάλη σχάρα, σχεδίασε μια μίνιμαλ ποδιά. Στην συνέχεια προσάρμοσε ένα λεπτό τελικό σε πιο ψηλή θέση για να μην πληγώνεται εύκολα από πέτρες. Έβαλε ποδιά κάτω από το μοτέρ και έφτιαξε ένα αλουμινένιο ψαλίδι ειδικά και το Cub X. Οι ζάντες με ακτίνες είναι 17 ιντσών, ντυμένες με «τακουνάτα» ελαστικά.
Ο κινητήρας του είναι αερόψυκτος, με οριζόντιο κύλινδρο και χωρητικότητα 147,5cc. Παράγει 9,1 ίππους (6,8 kW) στις 7.500 σ.α.λ. και 10,5 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Το κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων τύπου «μύλος».
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο. Η σέλα βρίσκεται στα 780 χλστ. από το έδαφος. Υπάρχουν δισκόφρενα μπροστά και πίσω, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ. Τα φωτιστικά είναι LED, το πάνελ οργάνων ψηφιακό και στον βασικό του εξοπλισμό συγκαταλέγεται σύστημα keyless. Το ρεζεβουάρ έχει χωρητικότητα 3,8 λίτρα και σύμφωνα με την KAMAX το βάρος ανέρχεται σε 112 κιλά.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά στο επίσημο site της εταιρείας αναφέρεται πως το Cub X πληρί τις προδιαγραφές Euro5+. Η εταιρεία δραστηριοποιείται ήδη στην χώρα μας, οπότε είναι πολύ πιθανό να δούμε σύντομα από κοντά το Cub X.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.