05.03.2025
Aν και στην Ευρώπη έχει εξαφανιστεί από την αγορά εδώ και περισσότερες από δύο δεκαετίες, η Yamaha συνεχίζει ακάθεκτη την παραγωγή του TW200
Το μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του το 1987 και έγινε ιδιαίτερα αγαπητό, κυρίως στα ελληνικά νησιά, όπου οι τουρίστες το χρησιμοποιούσαν για τις εξορμήσεις τους. Με την εμφάνιση μιας μοτοσυκλέτας προσαρμοσμένης για την παραλία, απέκτησε το πρώτο του δισκόφρενο στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και παρέμεινε διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι τα μέσα των 2000s. Παρόλο που απέκτησε φανατικούς φίλους, ο αερόψυκτος κινητήρας του δεν κατάφερε να συμβαδίσει με τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι κανονισμοί είναι πιο χαλαροί, το TW200 συνεχίζει να κυκλοφορεί και να απολαμβάνει την προτίμηση πολλών αναβατών.
Ακόμα εξοπλισμένο με καρμπυρατέρ Mikuni, το TW200 δεν εντυπωσιάζει με προηγμένη τεχνολογία ή σύγχρονα ηλεκτρονικά, αλλά ξεχωρίζει για τα χαρακτηριστικά off-road ελαστικά του: 18 ίντσες μπροστά (130/80) και ένα εντυπωσιακό 14 ιντσών πίσω (180/80).
Η σέλα βρίσκεται σε ύψος μόλις 780 χιλιοστά, ενώ το ρεζερβουάρ χωράει κάτι λιγότερο από 8 λίτρα. Στην αμερικανική αγορά, η τιμή του ανέρχεται στα 4.670 ευρώ.
Παρά την επιτυχία του, δεν έχουν εμφανιστεί κινεζικά αντίγραφα, κάτι ασυνήθιστο για τόσο δημοφιλή μοντέλα. Ωστόσο, όσο το TW200 διατηρεί την κλασική, απλή τεχνολογία του, οι πιθανότητες να επιστρέψει στην Ευρώπη παραμένουν ελάχιστες.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.