Πρώτη επαφή με τα CFMOTO 800 MT-X & 675 ΝΚ 2025
Δύο μοτοσυκλέτες προπαραγωγής έφτασαν στην Ελλάδα
10.12.2024
Από την EICMA στο Μιλάνο στο πολυχώρο «Τhe HUB» στο κέντρο της Αθήνας. Τα μοντέλα του 2025 παρουσιάστηκαν στον ειδικό τύπο και στο κοινό την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας και τα δύο μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην χώρα μας μέχρι τον Μάρτιο του 2025.
CFMOTO 800 MT-X
Το 800 MT-X το είχαμε δει ως πρωτότυπο πριν από ένα χρόνο και αυτή που βλέπετε είναι η έκδοση παραγωγής. Βασίζεται στην πλατφόρμα του 800 MT, με διαφοροποιήσεις που το καθιστούν πιο χωμάτινο.
Το ρεζερβουάρ-προερχόμενο από τα μεσαία adventure της KTM- είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να επιτρέπει συγκέντρωση μάζας προς το κέντρο της μοτοσυκλέτας και να την λεπταίνει στο άνω μέρος. Σε συνδυασμό με τα ανασχεδιασμένο φέρινγκ το μέσαιο adventure της CFMOTO διαθέτει εντελώς διαφορετική εργονομία από την βασική έκδοση. Το ψηλό φτερό και η μεγάλη προστατευτική ποδιά του κινητήρα προσδίδουν μια ξεχωριστή, σκληροτράχηλη εμφάνιση.
Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με οθόνη TFT 7 ιντσών κάθετης τοποθέτησης που προσφέρει ευκρινή απεικόνιση των απαραίτητων πληροφοριών, ακόμα και όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε όρθια θέση. Η συνδεσιμότητα Bluetooth με Apple Car Play διευκολύνει τη σύνδεση του smartphone, επιτρέποντας πλοήγηση και διαχείριση κλήσεων. Τα φωτιστικά σώματα είναι όλα LED.
Το 800MT-X φέρει έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 799 cc, προδιαγραφών Euro 5+, ο οποίος αποδίδει 95 HP στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 87 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Με ρεζερβουάρ 22 λίτρων, το 800MT-X υπόσχεται αυτονομία άνω των 450 χιλιομέτρων.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης — Sport, Rain και Off-road — χάρη στο σύστημα ride by wire. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει εξατάχυτο ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτη ολίσθησης.
Οι ακτινωτοί τροχοί περιλαμβάνουν ζάντα 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 218 κιλά και το σύστημα πέδησης J.Juan με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δίσκους 320 χλστ. μπροστά, εγγυάται το φρενάρισμα.
Το CFMOTO 800MT-X προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Στη μία το ύψος σέλας είναι 830 mm και η ανάρτησης έχει διαδρομή 190 mm. Στην άλλη η αναρτήσεις έχουν μεγαλύτερες διαδρομές 230 mm και ψηλότερο ύψος σέλας στα 870 mm
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, με πιρούνι διαμέτρου 48 χλστ.
Το 800 ΜΤ-Χ φέρει αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων, με Cornering ABS που είναι βαθμονομημένο για εκτός δρόμου χρήση, προσφέροντας ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και σε δύσκολες επιφάνειες. To traction control είναι επίσης ρυθμιζόμενο.
Η τιμή και η διαθεσιμότητα του CFMOTO 800MT-X αναμένονται σύντομα, με την εταιρεία να στοχεύει να ανταγωνιστεί σε μια κατηγορία μοτοσυκλετών που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον από τους λάτρεις της περιπέτειας.
CFMOTO 675NK
Το 675NK είναι ένα ακόμη εντυπωσιακό σε σχεδίαση naked από την CFMOTO με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ που έρχεται να διευρύνει την γκάμα των roadster της κινέζικης εταιρείας.
Η σχεδίαση αποτελεί μια εξέλιξη του design που έχουμε δει στα 125NK, 450NK και 800NK. Το 675NK έχει απόδοση 90 ίππων και είναι το πρώτο μοντέλο της CFΜΟΤΟ με το τρικύλινδρο μοτέρ που έχει εξελιχθεί από την ίδια την εταιρεία. Σχεδιάστηκε από το ιταλικό στούντιο Modena 40, προσφέροντας μυώδη, φουτουριστική εμφάνιση, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος και τη μοναδική του σιλουέτα. Το φαρδύ τιμόνι και η λεπτή σέλα που βρίσκεται στα 810 χλστ. εξασφαλίζουν άνεση και ευκολία στη χρήση.
Το CFMOTO 675NK έχει βάρος 175 κιλά (στεγνό). Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 674,2 κ.εκ.με διπλούς εκκεντροφόρους αποδίδει 90 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων με Quickshifter (μόνο για ανέβασμα) και υγρό συμπλέκτη anti-hopping.
Το πλαίσιο του 675NK είναι ατσάλινο περιμετρικό και τα ψαλίδι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις KYB περιλαμβάνουν ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και αμορτισέρ με διαδρομή 130 mm. Το σύστημα πέδησης διαθέτει διπλούς δίσκους 300 mm με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων J.Juan μπροστά και έναν δίσκο 220 mm πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα, ενώ τα ελαστικά είναι 120/70 R17 μπροστά και 180/55 R17 πίσω.
Τα όργανα του 675NK αποτελούνται από οθόνη TFT, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται traction control και ABS. Τα φωτιστικά είναι LED και παρέχεται συνδεσιμότητα Bluetooth και Wi-Fi μέσω της εφαρμογής CFMoto Ride.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.