Yamaha Lander 250 Connected 2025: Τεχνολογικά προηγμένο Serrow
Για τις αγορές της Νότιας Αμερικής
03.12.2024
Οι Ευρωπαίοι έχουμε πιο εκλεπτυσμένα γούστα και έχουμε γυρίσει την πλάτη στα αερόψυκτα, μονοκύλινδρα ψευδό-εντούρο που «μεγάλωσαν» πολλούς από εμάς
Αυτό δεν σημαίνει πως μεγάλοι κατασκευαστές, όπως η Yamaha, έπαψαν να ασχολούνται με αυτά. Εξελίσσουν μοντέλα για αγορές που εκτιμούν τις δυνατότητες του συγκεκριμένου είδους μοτοσυκλετών. Στην Βραζιλία λοιπόν ένα από τα best seller είναι το Lander 250 που πρόσφατα ανανεώθηκε.
Πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια είχαμε ασχοληθεί με το Lander και τώρα μόλις υπέπεσε στην αντίληψή μας η αναβαθμισμένη έκδοση του 2025 που συμμορφώνεται με τις νέες προδιαγραφές ρύπων, Promot5, που θα ισχύσουν με το νέο έτος στην μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής. Το Lander 250 είναι πλέον Connected γιατί το LCD πάνελ οργάνων είναι 59% μεγαλύτερο από το προηγούμενο και παρέχει εκτενέστερες πληροφορίες στον οδηγό. Ενσωματώνει το σύστημα Yamaha Motorcycle Connect (Y-Connect), επιτρέποντας τη σύζευξη με smartphone μέσω Android και iOS. Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης έχει πρόσβαση σε πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα του, όπως συντήρηση, διαδρομές και ειδοποιήσεις.
Για την κάλυψη σύγχρονων αναγκών, το Lander 250 Connected διαθέτει πλέον και πρίζα 12 V, ιδανική για τη φόρτιση κινητών συσκευών κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το Lander 250 Connected διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά που το έκαναν best-seller, με την προσθήκη σύγχρονων χαρακτηριστικών. Ξεχωρίζει ο νέος, στρογγυλός προβολέας LED με DRL, που είναι «χωμένος» μέσα στην μάσκα και δίνει μια πιο μοντέρνα όψη. Παράλληλα, το πίσω φωτιστικό σώμα έχει επίσης αναβαθμιστεί σε LED, ενώ τα φλας παραμένουν με λαμπτήρες αλογόνου.
Το ρεζερβουάρ έχει επανασχεδιαστεί στο κάτω μέρος, διευκολύνοντας την εφαρμογή των ποδιών, ενισχύοντας την άνεση κατά την οδήγηση εκτός δρόμου.
Η μοτοσυκλέτα διατηρεί τον μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 250cc, με ισχύ 20,9 ίππων και ροπή 2,1 kgm. Αν και ο κινητήρας έχει τροποποιηθεί για να πληροί τις νέες περιβαλλοντικές προδιαγραφές Promot5, διατηρεί την ίδια απόδοση. Το κιβώτιο παραμένει πεντατάχυτο.
Οι αναρτήσεις και τα φρένα διατηρούνται αμετάβλητα, με τηλεσκοπικό πιρούνι 220 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ με διαδρομή 204 mm πίσω. Τα φρένα είναι δισκόφρενα 245 mm μπροστά και 203 mm πίσω, με μονοκάναλο ABS.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.