Ducati Streetfighter V4 2025: Superbike με εμφάνιση naked (Video)
Η Streetfighter είναι πλέον μια γυμνή Panigale
29.11.2024
Το Ducati Streetfighter V4 είναι πλέον πιο εντυπωσιακό και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ, φέρνοντας στο προσκήνιο καινοτομίες που αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία
Το μοντέλο για το 2024 παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές, ενσωματώνοντας τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που αντλούν έμπνευση από το κορυφαίο superbike της εταιρείας, το Panigale V4.
Στην καρδιά του Streetfighter V4 έρχεται με τον κινητήρα Desmosedici Stradale των 1103 κ.εκ. του Panigale V4, αποδίδοντας 214 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και εξασφαλίζοντας κορυφαία απόδοση τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο. Με την χρησιμοποίηση της εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic ι η ιπποδύναμη φτάνει τους 226 ίππους και το βάρος μειώνεται κατά 6,6 κιλά. Τα σώματα ψεκασμού διαθέτουν αυλούς μεταβλητού μήκους βελτιώνοντας την ομαλότητα της απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών.
Το νέο μοντέλο υιοθετεί πλαίσιο προερχόμενο από το Panigale V4, το οποίο είναι 39% πιο στιβαρό, προσφέροντας αυξημένη σταθερότητα και ακρίβεια στις στροφές. Παράλληλα, το νέο ψαλίδι δύο μπράτσων αντικαθιστά το παλαιότερο μονόμπρατσο, βελτιώνοντας την αίσθηση πρόσφυσης και τη σταθερότητα. Το νέο μοντέλο έχει βάρος μόλις 191 κιλά (189 κιλά το V4S).
Οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες, όπως τα διπλά φτερά, αυξάνουν την κάθετη δύναμη κατά 17 κιλά στα 270 χλμ/ώρα. Ο ανασχεδιασμένος LED προβολέας, εκτός από την κομψή αισθητική του, παρέχει καλύτερη ορατότητα στις νυχτερινές διαδρομές.
Το Streetfighter V4 προσφέρει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: RACE, SPORT, RAIN και WET, προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του αναβάτη. Η σουίτα των ηλεκτρονικών περιλαμβάνει, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Slide Control (DSC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Power Launch (DPL), Quick Shift (DQS) 2.0, Engine Brake Control (EBC). Το Ducati Vehicle Observer (DVO), το οποίο αξιοποιεί 70 αισθητήρες για συνεχή ανάλυση των συνθηκών οδήγησης, προσαρμόζοντας δυναμικά τα υπόλοιπα συστήματα.
Δεν είναι όμως μόνο ο κινητήρας, το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά που προέρχονται από το κορυφαίο superbike του Borgo Panigale. Ομοιότητες υπάρχουν και στο σύστημα φρένων, με τις νέες δαγκάνες Hypure της Brembo, να αντικαθιστούν τις Stylema. Το σύστημα ABS της Bosch με τεχνολογία Race eCBS βελτιώνει τη συνεργασία ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω φρένο, εξασφαλίζοντας κορυφαία απόδοση σε κάθε περίπτωση.
Η διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις (V4 και V4S) φαίνεται ξεκάθαρα στις αναρτήσεις. Το πλουσιότερα εξοπλισμένο V4S διαθέτει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Smart EC 3.0 της Öhlins, με ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ-30 και αμορτισέρ TTX 36, καθώς και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου. Αντίθετα, η βασική έκδοση εξοπλίζεται με πιρούνι BPF της Showa, αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ Sachs. Η μπαταρία του στάνταρ μοντέλου είναι μολύβδου, ενώ η έκδοση S χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου για εξοικονόμηση βάρους.
Το νέο Ducati Streetfighter V4 φέρει μια οθόνη 6,9 ιντσών, σε οριζόντιας διάταξης παραλληλόγραμμο σχεδιασμό, προσφέροντας στον αναβάτη μια σύγχρονη και εργονομική εμπειρία πληροφόρησης. Η υψηλής ευκρίνειας οθόνη είναι σχεδιασμένη ώστε να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του δρόμου και της πίστας, με δύο διαφορετικές διατάξεις παρουσίασης δεδομένων. Στην διάταξη για χρήση στον δρόμο, σστιάζει στις βασικές πληροφορίες όπως ταχύτητα, επίπεδο καυσίμου και ενδείξεις ασφαλείας, για εύκολη και γρήγορη ανάγνωση στις καθημερινές διαδρομές. Στην διάταξη για χρήση στην πίστα, προβάλλει λεπτομέρειες που εξυπηρετούν την σπορ οδήγηση, όπως χρόνοι γύρου, επιδόσεις κινητήρα και παραμέτρους δυναμικής συμπεριφοράς.
Με αυτόν τον τρόπο, η νέα οθόνη του Streetfighter V4 ενισχύει την αλληλεπίδραση του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα, προσφέροντας προσαρμοσμένη και ουσιαστική πληροφόρηση για κάθε περίσταση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.