Νεα Μοντελα

EICMA 2024 CFMOTO 700MT 2025: Με την επιτυχημένη συνταγή του 800MT

Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 693 κ.εκ.


07.11.2024

Το νέο CFΜΟΤΟ 700MT απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα πιο προσιτό μοντέλο από τα μεγαλύτερα 800MT και 800MT-X, διατηρώντας όμως το ίδιο στυλ


Η εμφάνιση του 700MT παραπέμπει ξεκάθαρα στις adventure μοτοσυκλέτες της CFΜΟΤΟ, με δυναμικές γραμμές, φαρδύ φέρινγκ και το χαρακτηριστικό «ράμφος» κάτω από τα full-LED φώτα. Διαθέτει τροχούς με ακτίνες, tubeless ελαστικά, ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση και εντυπωσιακές προστατευτικά κάγκελα που ενισχύουν των περιπετειώδη χαρακτήρα.

CFMOTO 700MT 2025 4

Το 700MT έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση. Έχει γίνει ειδική μελέτη στη ροή του αέρα, απομακρύνοντας τη θερμότητα από το σώμα του αναβάτη. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα ακόμα και εν κινήσει, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ενώ διαθέτει βάση για τρεις αλουμινένιες βαλίτσες. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών που προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και Wi-Fi.

CFMOTO 700MT 2025 5

Το 700MT εξοπλίζεται με τον δοκιμασμένο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 693 κ.εκ., τον οποίο συναντάμε και στη σειρά 700CL-X. Προσφέρει 68 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 60 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.

CFMOTO 700MT 2025 3


Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες. Οι αναρτήσεις είναι από την Yuan, με ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm μπροστά και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, προσφέροντας διαδρομές 150 mm και 148 mm αντίστοιχα. Οι ζάντες είναι 19" μπροστά και 17" πίσω, με ελαστικά CST διαστάσεων 110/80 R19 και 150/70 R17, κατάλληλες τόσο για δρόμο όσο και για off-road χρήση.

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δύο δίσκους μπροστά και έναν πίσω, ελεγχόμενο από ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν οδηγείτε εκτός δρόμου.

Το 700MT έχει βάρος 240 κιλά, το μεταξόνιο είναι 1.445 mm, το μήκος 2.244 mm, το πλάτος 932 mm και το ύψος 1.435 mm. Η σέλα βρίσκεται σε ύψος μόλις 800 mm από το έδαφος, προσφέροντας χαμηλό κέντρο βάρους και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Honda GB350S, με το ρετρό στιλ και τον αυθεντικό χαρακτήρα της, έγινε ο τέλειος καμβάς για πολλές δημιουργικές ιδέες. Οι 25 συμμετέχοντες του διαγωνισμού συνδύασαν ιστορικά μοντέλα μεταμορφώνοντας τα μονοκύλινδρα ρετρό σε μοναδικά έργα τέχνης
Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις
Το «Holy Bastard» του Tony Möckel είναι το νέο κτήνος, μια ωδή στην παράνοια, στην ταχύτητα και στον Ken Block. Αν σου φαίνεται υπερβολικό, δεν είσαι έτοιμος για αυτό το δίχρονο
Ο ιδιοκτήτης αυτού του MV Agusta F4 1000 Tamburini δεν κατάφερε εγκαίρως να αποκτήσει μία από τις 300 μονάδες που συνέθεταν αυτήν την εξωτική περιορισμένη σειρά, έτσι αποφάσισε να πληρώσει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για να ζητήσει από έναν αντιπρόσωπο της μάρκας να συναρμολογήσει προσωπικά ένα αντίγραφο του μοντέλου για αυτόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.