Νεα Μοντελα

Kawasaki: Το 2025 θα φέρει ΚLE 500 ή Versys 500

Με τον δικύλινδρο κινητήρα των 451 κ.εκ.


26.08.2024

Τρεις μήνες πριν από την EICMA και οι φήμες για νέα μοντέλα αρχίζουν να γίνονται όλο και περισσότερες. Όπως όλα δείχνουν η Kawasaki θα λανσάρει crossover με τον δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται ήδη στα Z500, Ninja 500 και Eliminator


Η Kawasaki ασχολείται πολύ σοβαρά με την κατηγορία μοτοσυκλετών που οδηγείται με δίπλωμα Α2. Το τέταρτο μέλος της «οικογένειας» προορίζεται για την πλέον εμπορική κατηγορία των adventure/crossover. Έτσι μέσα στο 2025 θα δούμε Versys 500, ωστόσο δεν αποκλείεται ένα μοντέλο με το όνομα KLE 500 να επιστρέψει στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας.

Μια μοτοσυκλέτα που θα είναι «κοντά» σε μοντέλα σαν το NX500. Με μπροστινό τροχό 19 ή 17 ίντσες και προσανατολισμένο σε ασφάλτινη χρήση. Φυσικά δεν θα του λείπουν τα «βασικά». TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, ABS – μπορεί και traction control – LED φωτιστικά σώματα, υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Δεν αποκλείεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η βασική και η SE που θα έχει υψηλότερο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού.

Ο κινητήρας θα προέρχεται αυτούσιος από τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα. Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με χωρητικότητα 451 κ.εκ., δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες στον κάθε κύλινδρο. Η μέγιστη ισχύς του είναι 45 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ. ενώ η ροπή φτάνει τα 4,3 kgm. στις 6.000 σ.α.λ.

Το 2025 πλησιάζει και όπως όλα δείχνουν θα φέρει πολλά και ενδιαφέροντα νέα μοντέλα. Ένα από τα σημαντικότερα θα είναι το adventure/crossover της Kawasaki.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.