Νεα Μοντελα

CFMOTO MT-X: Έτοιμο για την κινέζικη αγορά

Διέρρευσαν φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά της νέα έκδοσης


13.05.2024

Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου


Το MT-X είναι η πιο off road έκδοση του 800MT. Οι φωτογραφίες, αν και ασπρόμαυρες, δείχνουν πως στην CFMOTO έμειναν πιστοί στον αρχικό σχεδιασμό σε μεγάλο βαθμό. Λίγες διαφορές εντοπίζονται στις επιφάνειες που περιβάλουν το ψυγείο και το ουραίο τμήμα, ενώ και η σέλα είναι πιο φαρδιά από αυτήν του πρωτότυπου. Στις λιγοστές φωτογραφές βλέπουμε επίσης φρένα της J.Juan και όχι της Brembo και τελικό εξάτμισης που δεν προέρχεται από την Akrapovic.

Έχουμε να κάνουμε με έκδοση Rally. Με τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ρεζερβουάρ που φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας, όπως αυτό που χρησιμοποιεί η KTM στα 790 και 890 Adventure. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρξουν δύο εκδόσεις, πάντως στις φωγτογραφίες βλέπουμε μοτοσυκλέτες με ψηλό και χαμηλά τοποθετημένο φτερό.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που διέρρευσαν το βάρος του MT-X είναι 214 κιλά με υγρά και φτάνει τα 235 με τρεις βαλίτσες. Το μεταξόνιο είναι 1.530 χλστ.

Οι τροχοί φέρουν ακτίνες και είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα.

Στον κινητήρα δεν αναμένονται εκπλήξεις καθώς η CFMOTO θα χρησιμοποιήσει αυτόν του 800MT. Με χωρητικότητα 799 κ.εκ. αποδίδει 95 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ.

Περισσότερα θα ξέρουμε σύντομα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.