QJMOTOR SRT 600 – Νέο adventure
Ολοκαίνουργια σχεδίαση, νέος κινητήρας για το κινέζικο adventure
07.03.2024
Μετά τo supersport 550S και το naked SRK 550, έρχεται και τρίτο νέο μοντέλο από την QJ που κάνει το μέλλον της εταιρείας ακόμη πιο ενδιαφέρον
Καλά τα κλιπονάτα supersport, εξαιρετικά τα streetfighter, αλλά όταν παρουσιάζεται ένα adventure το ενδιαφέρον απογειώνεται. Το ολοκαίνουργιο SRT 600 παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στην Κίνα. Δεν διαθέτει ρύγχος, όπως τα SRT 800, SRT 700 και SRT 550 που κυκλοφορούν στην χώρα μας, αλλά πιο «ψαγμένη» εμφάνιση, όπως και το SVT 650 που οδηγήσαμε πριν λίγες ημέρες.
Αρχικά ο προβολέας, που είναι κάθετα τοποθετημένος θυμίζει αρκετά V-Strom 650. Το μεγάλο τελικό της εξάτμισης μοιάζει με αυτά που τοποθετεί η ΚΤΜ στην adventure ναυαρχίδα της 1290 Super Adventure. Το ρεζερβουάρ και τα καλύμματα του ψυγείου από την άλλη θυμίζουν με το σχήμα τους Harley Pan-America.Το πλαίσιο δείχνει νέο και σίγουρα δεν είναι το χωροδικτύωμα του SRT 550. Το χαλύβδινο υποπλαίσιο είναι «γυμνό» και φαίνεται στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας. Το ψαλίδι είναι αλουμινίου.
Απ’ ότι φαίνεται η QJMOTOR έχει αρχίσει να συνεργάζεται πιο στενά με την Brembo. Οι τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης προέρχονται από τον Ιταλό κατασκευαστή. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 20,5 λίτρων και το βάρος έχει κρατηθεί σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία, στα 198 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 815 χλστ. και το μεταξόνιο στα 1.480 χλστ.
Όσο το ανεστραμμένο πιρούνι, όσο και το αμορτισέρ βγαίνουν από το εργοστάσιο της Marzocchi και διαθέτουν πλήρης ρυθμίσεις. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis διαστάσεων 110/80 και 150/70.
Μια TFT οθόνη7 ινστών πληροφορεί τον αναβάτη ακόμη και για την πίεση ελαστικών. Μπορεί να συνδεθεί μέσω Bluetooth με smartphone παρέχει πλοήγηση. Τα μοντέλα της QJMOTOR είναι γνωστό πως παρέχουν υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού και το SRT 600 δεν γινόταν να παρεκκλίνει από αυτό. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, υπάρχουν και προβολάκια, η σέλα και τα γκριπ θερμαινόμενα, ενώ βλέπουμε προστατευτική ποδιά κινητήρα και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες και top case.
Έχουμε δει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας των 554 κ.εκ., εκτός Ευρώπης, αποδίδει 61 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 55 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Ωστόσο στα μέρη μας ενδέχεται να ακολουθεί τα όρια της κατηγορίας Α2 και να έχει ισχύ 48 ίππων. Δεν αποκλείεται όμως να υπάρξουν δύο εκδόσεις.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.