02.06.2023
Η μόδα των τετράχρονων υψηλόστροφων μοτέρ μικρής χωρητικότητας επιστρέφει με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν supersport μοντέλα με κινητήρες 250 ή 400 κ.εκ. αναβιώνοντας εποχές των 80s και των 90s
Η Kawasaki έχει παρουσιάσει τον διάδοχο του ZXR-400, με τετράχονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 399 κ.εκ με 77 ίππους και το επίσης τετρακύλινδρο- ZX-25R των 51 ίππων.
H Kove παρουσίασε στην EICMA 2022 το 400 RR και τώρα το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι πρώτες φωτογραφίες του 450 RR που διαθέτει νέα σχεδίαση και θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Την Standard και την Performance.
Ο κινητήρας του θα έχει χωρητικότητα 443 κ.εκ. και θα αποδίδει 71 ίππους (75 ίππους με την χρήση Ram Air). Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα, το ψαλίδι αλουμινένιο και φέρει αεροδυναμικά φτερά στα πλαϊνά του φέρινγκ. Το βάρος του, σύμφωνα με την Kove, είναι 163 κιλά.
Η Standard έκδοση είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Yu-an 41 mm και αμορτισέρ της ίδιας μάρκας, ενώ η έκδοση Performance διαθέτει ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB και σταμπιλιζατές τιμονιού. Στα φρένα συναντάμε συμβατικές δαγκάνες Taisko στην standard έκδοση, ενώ στην Performance, που φέρει ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Maxxis, ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του ακτινικής στήριξης. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν traction control και συμπλέκτη ολίσθησης. Η έκδοση Performance προσθέτει επίσης launch control και Quickshifter. Τα όργανα της στάνταρ έκδοσης είναι LCD, ενώ η Performance διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT.
Η άφιξη της μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο πως θα οδηγήσουμε το τετρακύλινδρο 450 που θα έρθει στην χώρα μας όπως όλα τα μοντέλα της Kove από μεγάλη εισαγωγική.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.