20.04.2023
Η Harley επένδυσε στην αγωνιστική της ιστορία και όχι στην κατηγορία cruiser. Μετά το X 350 παρουσίασε το Χ 500 που μοιάζει ακόμη περισσότερο με το XR1200 του 2008
Η Harley-Davidson είναι μια εταιρεία της οποίας η ιστορία είναι γεμάτη αγωνιστικές επιτυχίες – ναι καλά διαβάσατε. Δεν μιλάμε για άσφαλτο, αλλά για χώμα και όταν πρόκειται να πάμε γρήγορα και να στρίψουμε αριστερά, η Harley είναι ο βασιλιάς του οβάλ. Μέχρι να έρθει η Indian και να πάρει τα πρωτεία στο πρωτάθλημα flat track.
Στα μέσα της δεκαετίας του 2000 αυτού του είδους οι αγώνες γνώρισαν μεγάλη δημοτικότητα και η Harley ήθελε μια μοτοσυκλέτα να μοιάζει στα αγωνιστικά της tracker. Έτσι κατασκεύασε την XR1200, την πιο σπορ street μοτοσυκλέτα της μέχρι τότε. Το XR δεν «έσπασε τα ταμεία», παραμένοντας στην παραγωγή από το 2008 έως το 2013.
Δέκα χρόνια μετά την τελευταία παρτίδα XR, έρχονται δύο μοντέλα που δεν θα βγουν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Milwaukee, αλλά θυμίζουν το XR 1200, που με την σειρά του έμοιαζε το αγωνιστικό XR 750. Οι Αμερικάνοι επέλεξαν να μην κατασκευάσουν μικρά σε κυβισμό cruiser, μιας και τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες είναι πλέον δεκάδες προερχόμενες κυρίως από κινεζικές εταιρείες, αλλά επένδυσε στα street tracker.
Και τα δύο θα κατασκευάζονται στην Κίνα, από την Zhejiang Jisheng Motor Vehicle Co. Ltd, μια κοινοπραξία που δημιουργήθηκε από τη Harley-Davidson και την Qianjiang. Για το Χ 350 μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Με τα δύο αυτά μοντέλα η Harley-Davidson θέλει να διευρύνει το αγοραστικό της κοινό προσελκύοντας μοτοσυκλετιστές που έχουν να διαθέσουν μικρότερο budget για να αγοράσουν ένα μοντέλο της. Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2027 οι μισές πωλήσεις να προέρχονται από την Ευρώπη και κυρίως από την Ασία.
Το X 500 βασίζεται στο Benelli Leoncino 500, με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρας που αποδίδει 47 ίππους. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο χωροδικτύωμα και η μοτοσυκλέτα έχει βάρος 208 κιλά. Το ύψος σέλας είναι 820 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος 153 χλστ.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. που διαθέτει ρύθμισε απόσβεσης επαναφοράς και αμορτισέρ, σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο, το οποίο ρυθμίζεται σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Υπάρχουν δύο δισκόφρενα 320 χλστ συνδυασμένα με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινική στήριξης και ένα ένας ακόμη δίσκος στον πίσω τροχό 260 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται LED φωτιστικά σώματα με προβολέα που διαθέτει φώτα ημέρας (DRL). Το στρογγυλό πάνελ οργάνων περιλαμβάνει αναλογικές ενδείξεις και οθόνη LCD.
Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, ωστόσο περιμένουμε να είναι ιδιαίτερα χαμηλή για να μπει δυναμικά στις αγορές της Ασίας. Το πότε θα έρθει στην Ευρώπη παραμένει άγωστο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.