17.01.2023
Οι Ιάπωνες γραφίστες συνεχίζουν να τροφοδοτούν τα όνειρα όσων θέλουν ο κινητήρας της Honda που τροφοδοτεί τα νέα Transalp και Hornet να χρησιμοποιηθεί και σε νέο-ρετρό μοντέλα
Μετά το πανέμορφο GB 750 που είδαμε πριν λίγες ημέρες, ο Shinji Miyakubo, δημιουργεί το CL 750, βασισμένο στο 500άρι scrambler που παρουσίασε η Honda στην EICMA 2022. Το CL 500 διαθέτει άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τα αυθεντικά CL των δεκαετιών του 60 και του 70. Διαθέτει τον κινητήρα της σειράς CB500, με χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι, τροχούς 19/17, ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης με διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα και προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια του πιρουνιού.
Honda GB 750
Ο Miyakubo, «έκοψε» τον δικύλινδρο των 500 κ.εκ. «έκρυψε» το άνω μέρος του πλαισόυ του Hornet 750 με ένα ρετρό ρεζερβουάρ και «έραψε» όλο το πίσω τμήμα του CL 500, ψαλίδι, σέλα, υποπλαίσιο, φτερό, και το πιρούνι. Προσθέστε τους τροχούς και τα φρένα… και έτοιμο το CL 750.
Honda CL 500
Αν η Honda προχωρήσει στην υλοποίηση του project παραμένει θα μπορούσε και εκείνη, όπως και ο Miyakubo, να βασιστεί στο CL 500, που απευθύνεται σε νεανικό κοινό που θέλει να πειραματιστεί με μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσαρμόσει (customizing) στα γούστα του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.