Νεα Μοντελα

MITT 530TT: Νέο προσιτό adventure με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

Δεν διατίθεται στην Ελληνική αγορά


30.11.2022

Οι Entry level μοτοσυκλέτες σε προσιτές τιμές συνθέτουν συνταγή επιτυχίας. Μια ακόμη εταιρεία με το όνομα MITT, που δραστηριοποιείται κυρίως στην Ισπανία και την Πορτογαλία, προμηθεύεται τα προϊόντα της από την Κίνα και στη συνέχεια πραγματοποιεί το rebranding για Ευρώπη


Η MITT αποφάσισε να λανσάρει το 530TT, ένα νέο Adventure που στοχεύει σε μια από τις εμπορικότερες κατηγορίες στην Ευρώπη.

Το 530TT είναι το μεγαλύτερο και ισχυρότερο μοντέλο στην γκάμα της MITT. Φέρει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 476 cc με ισχύ 47,5 ίππων και ροπή 4,3 kgm ροπή. Ναι καλά καταλάβατε. Πρόκειται για αυτόν που χρησιμοποιούν πολλά μοντέλα κατασκευαστών από την Κίνα και βασίζεται στον δικύλινδρο της Honda που χρησιμοποιείται σε μοντέλα CB προηγούμενης γενιάς.

MITT 530TT 20237

Πέρα από τις επιδόσεις, το MITT 530TT έχει όλα τα στοιχεία που θα περίμενε κανείς να βρει σε ένα On-Off, που έχει σχεδιαστεί και για αρχάριους.

Διαθέτει δικάναλο ABS. Είναι ενδιαφέρον ότι η MITT έχει τοποθετήσει στο 530TT με ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση , που αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Οι ζάντες έχουν μέγεθος 17 ινστών και στα δύο άκρα. Ο φωτισμός είναι LED , η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, υπάρχει μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT, προστατευτικά κάγκελα και σίτα για το ψυγείο. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ένα πλήρες σετ βαλιτσών, δύο πλαϊνές από αλουμίνιο και top case. Η τιμή (τουλάχιστον για την ισπανική αγορά...) είναι 7.095 ευρώ .

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του
Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.