Νεα Μοντελα

EICMA 2022: MV Agusta Lucky Explorer 5.5 2023

Διαθέσιμο τους πρώτους μήνες του 2023


10.11.2022

Την τελική έκδοση παραγωγής του μεσαίου adventure Lucky Explorer 5.5 παρουσίασε η MV Agusta στην EICMA 2022

Κείμενο: Μένιος Κατής

Σε αντίθεση με τον μεγάλο αδερφό -το Lucky Explorer 9.5 που σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί- το Explorer 5.5 έγινε σε συνεργασία με την QJ Motor (σ.σ. στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων και η Benelli) και βασίστηκε στο best seller Benelli TRK 502.

MV Agusta lucky explorer 55 my23 3

Τροφοδοτείται από δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο 8βάλβδιο κινητήρα χωρητικότητας 554 κ.εκ. προδιαγραφών Euro5, με διάμετρο 70,5mm και διαδρομή 71mm και σχέση συμπίεσης 11,5:1. Η απόδοση είναι 47.6 hp @ 7.500 σ.α.λ. και 51 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το ψαλίδι αλουμινένιο. Οι αναρτήσεις είναι της KYB, αποτελούμενες από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. με διαδρομή 135 χλστ με ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης. Το αμορτισέρ είναι και αυτό της KYB, πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 162 χλστ. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και «ντύνονται» με ελαστικά σιαστάσεων 100/80 και 150/70 αντίστοιχα.

MV Agusta lucky explorer 55 my23 4

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τρία δισκόφρενα -δύο μπροστά διαμέτρου 320 χλστ. και ένα πίσω 260 χλστ- που συνδυάζονται με δαγκάνες της Brembo -τετραέμβολες μπροστά και δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω-. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS της Bosch.

Το μεταξόνιο του Lucky Explorer 5.5 είναι 1.505mm και το ύψος σέλας 860mm. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρα και το «στεγνό» βάρος του είναι 220 κιλά. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 160 km/h, με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 3.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

MV Agusta lucky explorer 55 my23 9

To πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που ενσωματώνει αισθητήρα GPS και συνδεσιμότητα Bluetooth, ενώ υποστηρίζει τη δυνατότητα mirroring μέσω της εφαρμογής MV Ride App.

Η διάθεση του Lucky Explorer 5.5 θα ξεκινήσει τους πρώτους μήνες του 2023, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την τιμή του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.