Νεα Μοντελα

EICMA 2022: Voge 525 DSX 2023

Με ρυθμιζόμενο ABS και traction control


09.11.2022

Το ρύγχος και ο μπροστινός τροχός 19 ιντσών οι ζάντες με ακτίνες αποκαλύπτουν αμέσως το είδος της μοτοσυκλέτας που παρουσίασε η Voge στην EICMA

Μεσαίου κυβισμού adventure, αλλά καμία σχέση με όσα έχουμε δει έως τώρα. Το μοντέλο της Voge διαθέτει traction control και ABS τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν όταν το 525 DSX κινείται στο χώμα.

Ο υγρόψυκτος δκύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει φτάσει σε κυβισμό 494 cc, από 471, με μέγιστη ισχύ 47 ίππων , γεγονός που το κάνει κατάλληλο για κατόχους άδειας οδήγησης Α2. Η μέγιστη ροπή είναι 5,1 kgm, αποδίδεται ωστόσο λίγο ψηλά, στις 7.000 σ.α.λ., και η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 km/h. Υπάρχουν δύο χάρτες οδήγησης, eco και sport και για οδήγηση εκτός δρόμου, το ABS στον πίσω τροχό και το traction control μπορούν να απενεργοποιηθούν.

Voge 525 DSX 2023 2

Tο πλαίσιο είναι χαλύβδινο και συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι KYB με διαδρομή 200 mm. Το βάρος είναι 190 κιλά και η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 830 χλστ. Το σύστημα πέδησης με τρεις δίσκους υπογράφεται από τη Nissin και τα ελαστικά αρχικής τοποθέτησης είναι Metzeler.

Voge 525 DSX 2023 5

Από την πλευρά του σχεδιασμού, το Voge 525 DSX δεν αποκηρύσσει το συνηθισμένο ράμφος. Το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας φιλοξενεί προβολείς LED. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD 7 ιντσών, ικανή να εμφανίζει οδηγίες πλοήγησης, όταν είναι συνδεδεμένη με smartphone μέσω Bluetooth και ένδειξη πίεσης ελαστικών. Υπάρχει επίσης υποδοχή 12V και θύρα USB 2 για τη φόρτιση του smartphone.

Τα 500 DS και 500 DSX παραμένουν στην γκάμα, ενώ η άφιξη του 525 DSX δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα. Ασημί με μπλε λεπτομέρειες και ασημί με κίτρινες λεπτομέρειες και στον στάνταρ εξοπλισμό τους θα βρίσκονται προβολείς ομίχλης, αλουμινένιες βαλίτσες σχεδιασμένες από την Voge και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.