04.11.2022
Η θρυλική Hayabusa, το πιο διάσημο «γεράκι» στο χώρο των δύο τροχών, αποκτά μια νέα, ειδική έκδοση που έρχεται να τιμήσει την παρουσία της Suzuki στα MotoGP
Κείμενο: Μένιος Κατής
H φετινή είναι η τελευταία χρονιά συμμετοχής της εταιρείας του Hamamatsu στα Grand Prix μοτοσυκλέτας και αυτή η ειδική έκδοση του κορυφαίου μοντέλου παραγωγής που έχει στη φαρέτρα του το Ιαπωνικό εργοστάσιο λέει «αντίο» με το δικό του τρόπο.
Κύριο χαρακτηριστικό της έκδοσης είναι η λιβρέα της που αντλεί της έμπνευσή της από εκείνες των αγωνιστικών GSX-RR με τις οποίες αγωνίζονται οι Joan Mir - Alex Rins.
Στη μια περίπτωση ο χρωματικός συνδυασμός είναι λευκό/μπλε/κόκκινο, στην άλλη λευκό/μπλε/κίτρινο. Και στις δύο πάντως φιγουράρουν τα λογότυπα της Ecstar που αποτελεί βασικό χορηγό της ομάδας της Suzuki.
Σημειώστε επίσης ότι σε σχέση με την βασική έκδοση, η Hayabusa GP Edition έρχεται με εξατμίσεις της Akrapovic.
Η Busa GP Edition έκανε το ντεμπούτο της στο φεστιβάλ Autolook Week που διεξήχθη το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη στο Τορίνο, μετά το GP του Misano. Εκεί είδαμε για πρώτη φορά δυο εκδοχές βαμμένες στα χρώματα των αγωνιστικών μοτοσυκλετών των Mir - Rins.
Ωστόσο δεν είχε αποσαφηνιστεί αν η συγκεκριμένη έκδοση με τους δυο χρωματικούς συνδυασμούς θα περάσει στην παραγωγή.
Το μυστήριο λύθηκε τελικά με την Suzuki να ανακοινώνει τη διάθεση της GP Edition στην τιμή των 23.960 ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποταθούν είτε σε αντιπροσώπους της Suzuki είτε να κάνουν την κράτησή τους μέσω της online πλατφόρμας Suzuki Smart Buy (https://shop.suzuki.it/moto/gamma/default.aspx).
Η νέα Hayabusa
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Hamamatsu «η νέα Hayabusa αξιοποιεί τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες για να παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο και άνεση, και τελικά να βοηθήσει τους αναβάτες να αποκτήσουν εμπιστοσύνη, καθώς απολαμβάνουν την απόλυτη σπορ μοτοσυκλέτα».
Η απόδοση που ανακοινώνει η Suzuki είναι 190 PS @ 9,700 σ.α.λ. και 150 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Οι τιμές είναι κατά τι μειωμένες σε σύγκριση με τον (ίδιο) κινητήρα της δεύτερης γενιάς (197 PS @ 9.500 σ.α.λ. & 155 Nm @ 7.200 σ.α.λ.), παρ' όλα αυτά οι επιδόσεις είναι βελτιωμένες. Συγκεκριμένα, έχει κερδίσει 2 δέκατα στη διαδικασία του 0-100 km/h (το κάνει σε 3.2" αντί 3.4") ενώ καλύπτει τα 200 μέτρα από στάση σε 6.8" αντί 6.9" του προηγούμενου μοντέλου. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 299 km/h. Η θηριώδης ιπποδύναμη περνά στον πίσω τροχό μέσω κιβωτίου έξι σχέσεων που διαθέτει Bi-directional Quick Shifter.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.