Νεα Μοντελα

Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues: Εις το όνομα της Honda VFR750 RC30

Μετεμψύχωση


10.10.2022

H Honda VFR750R γνωστή και με την κωδική της ονομασία RC30, συστήθηκε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας το 1987, αρχικά στην Ιαπωνία ενώ ένα χρόνο αργότερα (1988) εισήχθη στην Ευρώπη

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μια εμβληματική αγωνιστική ρέπλικα με 16βάλβιδο V4 (σ.σ. στην ανοιχτή έκδοση η απόδοση έφτανε τους 118 hp @ 11.000 σ.α.λ.) που βγήκε στην παραγωγή για να λάβει την απαραίτητη ομολογκασιόν ώστε να μπορέσει να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Sperbike. Και μάλιστα το αγωνιστικό της ντεμπούτο ήταν εντυπωσιακό καθώς στα χέρια του Fred Merkel στέφθηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια επί δυο συναπτά έτη - το 1988 και το 1989.

Η παραπάνω εισαγωγή είναι απαραίτητη διότι η Werther Honda, επίσημος αντιπρόσωπος της Big H στη Νις της Γαλλίας, θέλησε με το δικό του τρόπο να τιμήσει εκείνη την εμβληματική μοτοσυκλέτα.

Δοκιμή Honda Forza 750 2021: Υπερπλήρες

Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues 5

Και το έκανε χρησιμοποιώντας ως βάση ένας maxi-scooter της εταιρείας: το Forza 750.

Οι μηχανικοί της Aloisi 2 Roues (σ.σ. μετρ στις custom κατασκευές και ιδιαίτερα στις μετατροπές των TMax), που ανέλαβαν το project, χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους, ανταλλακτικά από VFR750 και αρκετή δουλειά, για να φτάσουν στο τελικό αποτέλεσμα το οποίο παρουσίασαν πρόσφατα: το Honda Forza 750R!

Λιβρέα στα ίδια χαρακτηριστικά χρώματα της RC30 (γαλάζιο, κόκκινο, λευκό, μαύρο) με το βάψιμο να αναλαμβάνει η Aeromagic, μονόμπρατσο ψαλίδι που προέρχεται από το Ιαπωνικό Superbike, όπως άλλωστε και οι πανέμορφες 17άρες ζάντες λευκού χρώματος, συνθέτουν την εντυπωσιακή εικόνα του Forza 750R.

Honda Forza 750R by Aloisi 2 Roues 8

Η μεγαλύτερη πρόκληση των μηχανικών ήταν να μοντάρουν το μονόμπρατσο ψαλίδι και τους τροχούς του VFR750 στο Forza, πράγμα που τελικά κατάφεραν έπειτα από μεγάλη προσπάθεια και τις περισσότερες από τις 200 εργατοώρες που αφιέρωσαν στο project.

Και επειδή ο στόχος ήταν η κατασκευή ενός max-scooter με DNA από Superbike, οι μετατροπές δεν σταμάτησαν εκεί. Τοποθετήθηκαν ολόσωμη εξάτμιση της Akrapovic μαζί με φίλτρο αέρα της Malossi και νέοι δίσκοι στον μπροστινό τροχό, έγιναν αλλαγές στα ηλεκτρονικά του κιβωτίου DCT, άλλαξαν οι χαρτογραφήσεις του μοτέρ και του ψεκασμού. Τέλος, τοποθετήθηκαν μανέτες, γκριπ και καθρέπτες της Rizoma, ενώ η βάση της πινακίδας προέρχεται από την DPM.

Θυμίζουμε ότι το Honda Forza 750 τροφοδοτείται από δικύλινδρο σε σειρά 8βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 745 κ. εκ. που αποδίδει 58.6 PS @ 6.750 σ.α.λ. και 69Nm ροπής @ 4.750 σ.α.λ. Πρόσφατα, μάλιστα, η Big H παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση για το 2023.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.