ΚΤΜ 500 EXC-F Six Days "Vinduro"
Ο Αυστραλός Dan Mickan το τόλμησε και κατέληξε σε αυτό το πικάντικο αποτέλεσμα.
03.10.2022
Δεν είναι εύκολο να βρεις τρόπους για να βελτιώσεις το 500 EXC Six Days της KTM, ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που τιμά τον διάσημο αγώνα, μια κορυφαία μοτοσυκλέτα enduro
Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη - Πηγή: BikeExif
Και σίγουρα δεν είναι το πρώτο μοντέλο που έρχεται στο μυαλό όταν κάποιος σκέφτεται να κάνει μια custom κατασκευή, αλλά για τον λάτρη του είδους, Dan Mickan από το Μπρίσμπεϊν της Αυστραλίας, ήταν η κατάληξη στην ανάγκη του για μετατροπή μιας χωμάτινης μοτοσυκλέτας, ώστε να μπορεί να οδηγεί σε εκδηλώσεις όπως το Ellaspede's Dust Hustle ή κάποιες τοπικές εκδηλώσεις «vinduro».
Ο στόχος από την αρχή ήταν μια «vintage» μοτοσυκλέτα enduro που να προσφέρει όλες τις «μοντέρνες πολυτέλειες και επιδόσεις» και είχε ήδη στο γκαράζ ένα Six Days του 2015. Εντυπωσιασμένος από το custom KTM 450 SX-F του 2015, που κατασκευάστηκε για να τιμήσει την κληρονομιά του θρύλου Kurt Caselli, ο Dan χρειάστηκε τρεισίμησι χρόνια για να ολοκληρώσει το πρότζεκτ του.
Με τρία παιδιά στο σπίτι, πλήρη απασχόληση ως υπεύθυνος κατασκευαστικής και περιορισμένο μπάτζετ, ο Dan έκανε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα – διαχειρίστηκε το project του σε φάσεις σχεδιασμού, υλοποίησης και ολοκλήρωσης.
Η διαδικασία σχεδιασμού ξεκίνησε, εκτυπώνοντας φωτογραφίες από custom μοτοσυκλέτες, «κόβοντας και ράβοντας» διαφορετικές κατασκευές μέχρι κατέληξε σε ένα βασικό σχέδιο.
Μόλις διαμορφώθηκε η ιδανική εικόνα, δημιούργησε μια λίστα με όλα όσα έπρεπε να γίνουν από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωση.
Το βασικό συστατικό έγινε ένα μικρό, ογκώδες ρεζερβουάρ από ένα Honda XL 185 των αρχών της δεκαετίας του '80, ένα χαρακτηριστικό που πραγματικά αναδεικνύει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Πριν εφαρμοστεί το ρεζερβουάρ και η ογκώδης σέλα, έπρεπε να κατασκευαστεί ένα νέο υποπλαίσιο.
Αφού κατασκεύασε μια μακέτα, ο Dan παρέδωσε ένα λεπτομερές σχέδιο στον κατασκευαστή του, ο οποίος παρήγαγε ένα ακριβές αντίγραφο από χάλυβα, με κύριο στόχο τη διατήρηση του budget χαμηλά. Γενικά, η προσαρμογή του vintage ρεζερβουάρ, αποτέλεσε το πιο δύσκολο μέρος της μοτοσυκλέτας.
Όσο για το φίλτρο αέρα, ο Dan πήρε ένα stock φιλτροκούτι από KTM 500 και το τροποποίησε ώστε να χωράει στο νέο υποπλαίσιο, βοηθώντας έτσι και στην τοποθέτηση του πίσω φτερού.
Προμηθεύτηκε μια εξάτμιση Danmoto, που αποτέλεσε για αυτόν την καλύτερη επιλογή για στυλ της δεκαετίας του '80 και το τροποποίησε ώστε να ταιριάζει με το νέο υποπλαίσιο.
Τα πλαστικά Acerbis και το κάλυμμα του προβολέα επιλέχθηκαν επειδή ταιριάζουν στην εικόνα και μπορούν εύκολα να αντικατασταθούν σε περίπτωση φθοράς από πτώση ενώ τα πλαϊνά πλαστικά φτιάχτηκαν κατά παραγγελία.
Πλέον, ο Dan ασχολείται με ένα άλλο custom project. Ένα Kawasaki W800 που θέλει να μετατρέψει μοτοσυκλέτα ραλύ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.