Νεα Μοντελα

Η Voge μπαίνει γερά στην adventure κατηγορία με το 900 DS

Με τον κινητήρα του BMW F 900 XR


30.09.2022

Οι φωτογραφίες που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας δείχνουν ένα μοντέρνο adventure. Τι κρύβεται όμως κάτω από το περιπετειώδες «κουστούμι» της μοτοσυκλέτας που ανήκει στη Voge;

Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά. Η Voge ανήκει στον κινεζικό κολοσσό της Loncin, o οποίος συνεργάζεται σχεδόν μια δεκαετία με την BMW Motorrad. Τόσο οι κινητήρες των scooter των Βαυαρών, όσο και οι δικύλινδροι σε σειρά που χρησιμοποιούνται στα μοντέλα της σειράς «F» κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Loncin. Όπως ήδη θα έχετε καταλάβει το 900άρι των φωτογραφιών, με τους ακτινωτούς τροχούς των 19 ιντσών μπροστά και των 17 ιντσών πίσω, θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο που έχουμε οδηγήσει στα F 900 XR και F 900 R. Ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 100 ίππους και ροπή 9,4 kgm Το αν θα υπάρξει και έκδοση με ζάντες 17 ιντσών και στα δύο άκρα δεν το γνωρίζουμε, αν και η Voge έχει εφαρμόσει την συγκεκριμένη τακτική στο δικύλινδρο adventure 500 κ.εκ. που διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Την DS (τροχοί 17”-17”) και την DSX (τροχοί 19”-17”)

Voge 900DS spy 2

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα επίσης το Voge 900 DS, να διαθέτει το πλαίσιο του BMW F 850 GS. Όσον αφορά τα περιφερειακά εξαρτήματα, στο νέο adventure έχουν χρησιμοποιηθεί φρένα της Brembo, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, LED φωτιστικά σώματα και TFT οθόνη. Επιπλέον βλέπουμε ψηλή ζελατίνα, χούφτες, ποδιά και κάγκελα που προστατεύουν κινητήρα και πλαστικά, προβολάκια, και βάσεις για βαλίτσες. Στις φωτογραφίες, πάνω από τον προβολέα, διακρίνεται επίσης κάτι που θυμίζει κάμερα.

Την μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Voge αναμένεται να δούμε στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο στις αρχές Νοεμβρίου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.