Chris Ganley: Ο αναβάτης με το ένα χέρι

Όπως παρουσιάστηκε στη σειρά του BBC Three Amazing Humans


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  13.12.2017

Η ιστορία του αναβάτη που έχασε το χέρι του σε μοτοσυκλετιστικό ατύχημα αλλά όχι τη θέληση να οδηγήσει ξανά

 


Την ιστορία του Chris Ganley, πρώην στρατιωτικού, που έχασε το χέρι του σε μοτοσικλετιστικό ατύχημα το 2014, παρουσίασε η σειρά του BBC Three Amazing Humans.
Στο σύντομο βίντεο που ακολουθεί μαθαίνουμε για το ατύχημα του Βρετανού που έχασε το αριστερό του χέρι, έσπασε την πλάτη του σε τρία σημεία, τα πλευρά της αριστερής του μεριάς και λόγο της εγκεφαλική του εσωτερικής αιμορραγίας τέθηκε σε τεχνητό κώμα. Την ημέρα που ξύπνησε, όπως ο ίδιος δήλωσε, όταν διαπίστωσε τα τραύματα του, σκέφτηκε πως καλύτερα θα ήταν να μην είχε ξυπνήσει ποτέ.

 

 

p05p3825

Ευτυχώς εν τέλη, “ξύπνησε” και σωματικά και ψυχικά. Ο Chris βρήκε μέσα του την θέληση για οδήγηση και έξι μήνες μετά βρισκόταν ήδη πάνω σε μία μοτοσυκλέτα, με τις κατάλληλες μετατροπές βέβαια. Έτσι πλέον αγωνίζεται στο Thundersport GB, όπου τη φετινή χρονιά κατέκτησε την τέταρτη θέση! Εκτός αυτού σκοπός του Chris είναι να αγωνισθεί στο TT(Tourist Trophy) μέχρι το 2023.

Επίσης στον ελεύθερο χρόνο του βοηθά ανθρώπους με παρόμοιους τραυματισμούς να ξεπεράσουν ψυχολογικά τα προβλήματα τους και να οδηγήσουν ξανά.

«Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό» και στην ιστορία του Chris Ganley το διαπιστώνουμε ακράδαντα!

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.