22.09.2022
Είναι ένα από τα λίγα σκούτερ που κερδίζουν τον σεβασμό των μοτοσικλετιστών, αλλά και των παιδιών. Και γι' αυτό, μετά από 25 χρόνια, δεν υπάρχει κανείς που να μην το θυμάται
Μετά από μια μακρά περίοδο παύσης εργασιών, η Italjet επιστρέφει για να καταπλήξει , όπως μας είχε συνηθίσει κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας της (η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1960, έκλεισε το 2003 και «επέστρεψε» το 2018). Η ιταλική εταιρεία, επενδύει στο θρυλικό όνομα Dragster, το πιο ριζοσπαστικό scooter που έχει παραχθεί ποτέ.
Είναι scooter, αλλά δεν έχει κανένα κοινό στοιχείο με τα χαρακτηριστικά commuter των υπολοίπων. Τόσο η εμφάνιση, όσο και οι τεχνολογικές λύσεις, «σπάνε το πρωτόκολλο», αναδεικνύοντας ένα μοναδικό δίκυκλο που εύκολα θα κρατήσει μια μόνιμη θέση σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης
Το Dragster δεν πρέπει να κριθεί ως scooter, διότι σίγουρα υπολείπεται στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Πρέπει να το δούμε ως μια custom κατασκευή, ανάλογη με αυτές που παρουσιάζονται από μεγάλους βελτιωτικούς οίκους και κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Μπροστά του, το πιο σπορ scooter, δείχνει σχέδιο περασμένης δεκαετίας. Το «μούτρﻨτου μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός superbike 200 ίππων. Το κόκκινο χωροδικτύωμα από χρωμο-μολυβδαινιούχο ατσάλι και αλουμινένιες πλάκες, «δένει» με την εμφάνιση τύπου streetfighter. Η μπροστινή ανάρτηση είναι η πατενταρισμένη από την Italjet, I.S.S (Independent Steering System), με έναν μονόμπρατσο βραχίονα που συνδυάζεται με αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του scooter. Αν αυτό που σας περιγράφουμε και βλέπετε στις φωτογραφίες δεν μοιάζει με custom κατασκευή, τότε …
Ακόμη και οι αλουμινένιες χούφτες, που ενσωματώνουν τα μικρά φλας, η έδραση του πίσω αμορτισέρ, τα LED φωτιστικά στα δύο άκρα του scooter, η τιμονόπλακα, οι ζάντες και το μίνιμαλ πάνελ οργάνων είναι πρωτότυπου σχεδιασμού.
Το μοναδικό «νορμάλ» κομμάτι του παζλ είναι η εξάτμιση και φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση.
Το νέο Dragster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τετράχρονους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους τετραβάλβιδους κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση είναι 13 hp και στη δεύτερη 18 hp.
Και στις δύο περιπτώσεις το βάρος χωρίς τα υγρά είναι στα 133 κιλά με υγρά.
Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Tα φρένα διαθέτουν ABS και προέρχονται από την Brembo. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 175 χλστ. και ο πίσω 240 χλστ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.