Νεα Μοντελα

Kawasaki ZX-10R / ZX-10RR 2023: Αλλαγές σε χρώματα

Παραμένουν ίδια σε τεχνική βάση


16.09.2022

H Kawasaki για το 2023 παρουσίασε τα δύο superbike με αλλαγές μόνο σε χρώματα


Οι εκδόσεις είναι δύο, το ZX-10R και το ZX-10RR , με το δεύτερο να διαθέτει πιο racing προσανατολισμό.

Ξεκινώντας από τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 998 κ.εκ., αυτός συμμορφώνεται πλέον με τις Euro 5 προδιαγραφές, με την Kawasaki να ανακοινώνει 203 ίππους στις 13.200 σ.α.λ. και 11,7 kgm στις 11.400 σ.α.λ. για το R και 204 ίππους στις 14.000 σ.α.λ. και 11,4 kgm στις 11.700 σ.α.λ. για το RR. Η ισχύς που ανακοινώνεται λαμβάνοντας υπόψη το RamAir, είναι 213 και 214 ίπποι αντιστοίχως. Το σύστημα ψύξης λαδιού, απέκτησε αυτόνομη λειτουργία, χωρίς να οδηγείται υγρό από το κυρίως ψυγείο σε αυτό.

hi 23MY Ninja ZX 10R GN1 ACT 10

Στην έκδοση RR, η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου βρίσκεται στις 14.700 σ.α.λ.. Μένοντας στην RR έκδοση, αυτή φέρει μπιέλες τιτανιού και πιστόνια σχεδιασμένα από την Pankl, ενώ οι εκκεντροφόροι είναι επανασχεδιασμένοι και τα ελατήρια των βαλβίδων νέα, με όλα αυτά τα στοιχεία να συνηγορούν στην μεγαλύτερη ευστροφία της συγκεκριμένης έκδοσης.

Οι λαιμοί της εξάτμισης και στις δύο εκδόσεις καταλήγουν με διαφορετική σύζευξη στον συλλέκτη (1-4, 2-3, αντί για 1-2, 3-4) και αυτό σε συνδυασμό με την θέση του καταλύτη, πιο κοντά στο μοτέρ, ώστε να θερμαίνεται ταχύτερα και περισσότερο, συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών της μοτοσυκλέτας.

hi 23MY Ninja ZX 10R WT1 STU 1

Το πλαίσιο, παραμένει ένα «κτηνώδες» σε διατομή δομικό στοιχείο από αλουμίνιο, σε αρχιτεκτονική δύο δοκών. Η έδραση του ψαλιδιού, σύμφωνα με τους «πράσινους» βελτιώνει την λειτουργία της ανάρτησης κατά τις εξόδους από τις στροφές.

Το μεταξόνιο φθάνει τα 1.450 χλστ. Στις αναρτήσεις, παραμένουν το BFF USD πιρούνι της Showa στα 43χλστ. και το μονό αμορτισέρ οριζόντιας έδρασης (BFRC) από τον ίδιο κατασκευαστή.

Στα φρένα το πακέτο αποτελείται από δύο δίσκους 330 χλστ. με Brembo M50 monobloc ακτινικές δαγκάνες.

Η «ηλεκτρονική σουίτα» στα Kawasaki ΖΧ-10R / RR, είναι πληρέστατη. IMU 6 αξόνων, και όλα όσα θα μπορούσε να ζητήσει κανείς από μια σύγχρονη superbike. Traction Control, Riding Modes, Kawasaki Cornering Management Function), Launch Control, Engine Brake Control και Cruise Control που μπορούνν να αλλάξουν και εν κινήσει. Η έγχρωμη, TFT οθόνη 4,3 ιντσών, προσαρμόζει την φωτεινότητα της αναλόγως του περιβαλλοντικού φωτισμού.

To ZX-10R θα είναι διαθέσιμο σε λευκό με μαύρο και πράσινο (Pearl robotic white/metallic diablo black), και πράσινο με μαύρο και κόκκινο (Lime Green Ebony). H έκδοση RR θα είναι στο «παραδοσιακό» πράσινο των Ninja.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.