Yamaha SR500 του 1981 «κούτα» προς πώληση

Είναι δύο και είναι ολοκαίνουργια


06.09.2022

Υπάρχουν δύο ολοκαίνουρια Yamaha SR500 του 1981, που δεν έχουν βγει από την εργοστασιακή τους κούτα, προς πώληση. Πώς έμειναν μέχρι σήμερα εκεί;

Επιμέλεια: Ελένη Δανάη Μαυκάρη - Πηγή: Silodrome

Το SR500 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1978, ουσιαστικά ως μια έκδοση δρόμου της δημοφιλούς off - road μοτοσικλέτας Yamaha XT500. Χάρη στην προσιτή τιμή του και την ανθεκτικότητά του, το SR500 έγινε δημοφιλές στην Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ευρώπη.

Το 1981 μπορούσες να μπεις σε ένα κατάστημα μοτοσικλετών Yamaha και να αγοράσεις για τον εαυτό σου μια μοτοσυκλέτα δρόμου που κινούνταν από τον ίδιο κινητήρα που είχε βοηθήσει τη Yamaha XT500 να κερδίσει στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ τα δύο προηγούμενα χρόνια (1979 και 1980).

yamaha sr500 new 4

Στα χαρτιά, οι προδιαγραφές του Yamaha SR500 δεν φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, καθώς τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 500 κ.ε. με έναν εκκεντροφόρο, δύο βαλβίδες, καρμπυρατέρ, μία εξάτμιση και ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, έχει συμβατικό πιρούνι και ένα ζευγάρι ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στο πίσω μέρος, προβλέποντας χώρο στη σέλα για συνεπιβάτη.

Παρά τις μέτριες προδιαγραφές ήχου, το SR500 καθώς και το SR400, θα γίνονταν καλτ κλασικά μοντέλα σε Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο.

Το χαμηλό βάρος και η εξαιρετική αξιοπιστία της μοτοσυκλέτας αυτής την έκαναν αγαπητή στους μοτοσικλετιστές και κατασκευαστές custom, δημιουργώντας έτσι μια τεράστια γκάμα ασυνήθιστων μοτοσυκλετών με βάση το SR500, συμπεριλαμβανομένων cafe racers, scramblers, flat trackers και brat.

yamaha sr500 new 5

Αρχικά, το SR500 κυκλοφόρησε το 1978 και πουλήθηκε μέχρι το 1999 όπου και αντικαταστάθηκε από το SR400. Παρόλο που το SR400 τροφοδοτείται από έναν ελαφρώς μικρότερο κινητήρα στα 400cc, τα επίπεδα ισχύος ήταν παρόμοια και από το 2010 και μετά, για να πληροί τους σύγχρονους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, διέθετε ψεκασμό.

Πώς βρέθηκαν σήμερα δύο ολοκαίνουργια SR500 του 1981 σε κούτα;

Ο λόγος που δύο SR500 κατέληξαν να ξεμείνουν σε εργοστασιακές κούτες μέχρι σήμερα και προσφέρει μοναδική ευκαιρία σε δύο άτομα να αγοράσουν ολοκαίνουργια δείγματα ενός από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Yamaha είναι θέμα οικογενειακό.

Αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες αγοράστηκαν ολοκαίνουργιες το 1981 από έναν κύριο από το Harrison Township του Μίσιγκαν. Αγόρασε μία για τον εαυτό του και μία για τον γιο του και τις παρέλαβε σε κούτα, καθώς σχεδίαζε να τις συναρμολογήσει με τον γιο του.

yamaha sr500 new 7

Ο γιος του όμως, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τις μοτοσικλέτες και καθώς ο χρόνος περνούσε, 41 χρόνια αργότερα αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να τις πουλήσει. Οι ενδιαφερόμενοι ας πατήσουν εδώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το supersport 450 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε ένα naked με πολύ όμορφη σχεδίαση και κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά για την κατηγορία
Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.