30.08.2022
Συνδυάζοντας την εμφάνιση της δεκαετίας του ’90 με την τεχνολογία του 2019, ο Γάλλος blogger Le Week-End De Course έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα όπως την ονειρευόταν
Η δίχρονη σειρά RS αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της Aprilia και αποτελούσε όνειρο για τους 18χρονους της δεκαετίας του ΄90. Η έκδοση των 125 κ.εκ. απέδιδε περισσότερους από 30 ίππους, ενώ «φονέας γιγάντων» ήταν το 250 με 65 ίππους και με μόλις 167 κιλά βάρος.
Οι μοτοσυκλέτες αποτελούν διακαή πόθο πολλών συλλεκτών και νοσταλγών της δεκαετίας του ’90, όμως υπάρχουν ελάχιστες και όσες βρίσκονται σε καλή κατάσταση είναι πανάκριβες. Ειδικά τα RS250 κοστίζουν όσο ένα μεταχειρισμένο RSV4.
O Γάλλος blogger έχοντας στην κατοχή του το πανίσχυρο ιταλικό superbike των 200 ίππων και όντας λάτρεις των δίχρονων RS, έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει και τα δύο.
Μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή προσαρμογή των φέρινγκ ενός RS 250 στο πλαίσιο του RSV4 του 2019, αλλά η δουλειά πίσω από αυτό ήταν πολύ πιο επίπονη. Οι ελβετικός οίκος Carbone Junkie έφτιαξε το φέρινγκ, το φτερό του πίσω τροχού και τους αεραγωγούς από ανθρακονήματα. Για να γίνει αυτό χρειάστηκε η βοήθεια μιας εταιρείας από τη Γενεύη, της Corbex SA, η οποία ήταν υπεύθυνη για τη δημιουργία των βάσεων των οργάνων, του προβολέα και της βαφής. Οι καθρέφτες με τα φλας είναι του RSV4 προσαρμοσμένοι στο φέρινγκ του RS, ενώ ο κινητήρας και το πλαίσιο έχουν μείνει ανέγγιχτα.
Μπορεί να μην υπάρχει το διπλό τελικό του δίχρονου RS, αλλά και πάλι η δουλειά που έχει γίνει είναι εκπληκτική
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.