08.08.2022
Παρουσιάστηκε και επίσημα ένα από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα στην σύγχρονη ιστορία της ινδικής εταιρείας, που σίγουρα θα αποτελέσει το νέο best seller της
Όσες φορές έχουμε δημοσιεύσει ένα κλασσικής σχεδίασης roadster, για το οποίο ο κατασκευαστής έχει μειώσει τα κόστη παραγωγής για να είναι προσιτό, πραγματικά γίνεται χαμός. Δυστυχώς όμως στο τέλος του κειμένου ξεκαθαρίζουμε πως είτε το μοντέλο δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, είτε πως είναι άγνωστο αν και πότε θα το δούμε στα μέρη μας. Η Royal Enfield παρουσίασε μια τέτοια μοτοσυκλέτα που όπως ξεκαθαρίζει έρχεται Ευρώπη και θα είναι το πιο προσιτό μοντέλο της.
Στην δοκιμή του Meteor 350 διαβάσατε πως πρόκειται για μοντέλο που κοστίζει από 4.990 ευρώ (Αύγουστος 2022), οπότε με λιγότερα από 5.000 θα μπορείτε να αποκτήσετε και το Hunter που αναμένεται το Φθινόπωρο.
Το roadster είναι βασισμένο στην πλατφόρμα «J», γύρω από την οποία έχουν κατασκευαστεί τόσο το Meteor όσο και το Classic. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στην γεωμετρία, το βάρος και το μοντέρνο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, ενώ ο κινητήρας παραμένει ο μονοκύλινδρος, αεροελαιόψυκτος, διβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο, που αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,75 kgm ροπή στις 4.000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο διαθέτει λίγες αλλαγές σε σχέση με τα δύο «αδέλφια», όμως χάρη στις διαφορετικές τιμονόπλακες η γωνία κάστερ «έχειο κλείσει» στις 25 μοίρες. Το μεταξόνιο από τα 1390mm του Classic και τα 1400 mm του Meteor, μειώνεται στα 1370 mm, ενώ το ίχνος είναι 94 mm.
Το Hunter είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της σειράς 350 που διαθέτει τροχούς 17 ιντσών. Μια επιλογή που δείχνει την επιθυμία της Royal Enfield να δημιουργήσει ένα μοντέρνο roadster με σπορ οδική συμπεριφορά Το Classic φέρει τροχούς 19 και 18 ιντσών για μπροστά και πίσω, ενώ το Meteor 19 και 17 ιντσών. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 181 κιλά με υγρά, 10 λιγότερα από του Meteor με την κατανομή στους δύο άξονες να είναι 48% μπροστά και 52% πίσω. Το ρεζερβουάρ τύπου «δάκρυ» είναι 13 λίτρων και προέρχεται από το Classic 350.
Οι αναρτήσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για το Hunter 350. Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με τις κλασσικές φυσούνες, έχει διάμετρο 41 mm με διαδρομή 130 mm και το ζεύγος των πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση σε 6 θέσεις με διαδρομή 102 mm. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα CEAT Zoom XL, ειδικά εξελιγμένα για το Hunter με διάσταση 110/70 και 140/70.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό , το σύστημα πέδησης αποτελείται από μπροστινό δίσκο 300 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και έναν 270 mm πίσω, δικάναλο ABS, ενώ τα όργανα που συνδυάζουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις διαθέτουν στάνταρ υποδοχή USB. Το Hunter μπορεί να εξοπλισθεί με το σύστημα πλοήγησης Tripper turn-by-turn. Ο προβολέας είναι αλογόνου και το πίσω φωτιστικό σώμα LED.
Ως συνήθως η Royal Enfield, έχει έτοιμη μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για το Hunter.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.