Honda: Φήμες για 4 νέα μοντέλα 750κ.κ.
Μετά το Hornet θα δούμε adventure, roadster και supersport
12.07.2022
Με το νέο Hornet να τροφοδοτείται από νέο εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 750κ.κ., η Honda θα μπορούσε να κατασκευάσει μια ολόκληρη σειρά μοτοσυκλετών και μία από αυτές θα μπορούσε να είναι η Transalp
Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη
Με την επιβεβαίωση της επικείμενης άφιξης του νέου Hornet, οι φήμες ότι η Honda ετοιμάζει μια ολόκληρη σειρά μοντέλων με 750 κ.εκ. γίνονται όλο και πιο βάσιμες. Τα τελευταία χρόνια με την εξαιρετική σχέση απόδοσης – τιμής, η αρχιτεκτονική του κινητήρα που γνώρισε την μεγαλύτερη επιτυχία είναι αναμφισβήτητα είναι των εν σειρά δικύλινδρων.
Μετά τις Aprilia, Kawasaki, Yamaha, KTM, είναι η σειρά της Honda να παρουσιάσει τον νέο της δικύλινδρο κινητήρα, πιθανόν προερχόμενο από αυτόν του Africa Twin. Όμως η big H έχει και έναν «άσσο στο μανίκι της» που θα κάνει για μια ακόμη φορά τα μοντέλα της να ξεχωρίζουν. Το όνομά του είναι DCT. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιείται στα Africa Twin, NT1100, Rebel, NC750X, X-ADV και Forza 750, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και στα νέα μοντέλα.
Η σειρά Honda 750 φημολογείται να αποτελείται από τέσσερα μοντέλα. Μετά το Hornet, το επόμενο μοντέλο στα σκαριά θα μπορούσε να είναι το νέο Transalp 750, με ένα Hawk 750, το μικρό αδελφάκι του «γυμνού» ρετρό Hawk 11 να ακολουθεί.
Το τέταρτο μέλος της κόκκινης 750 οικογένειας θα μπορούσε να είναι το Honda CBR750RR – μια επαναφορά ενός μυθικού μοντέλου, καθώς το αρχικό CBR750RR ήταν ένα πρωτότυπο που δεν κυκλοφόρησε ποτέ, για χάρη των VFR750 και RC30.
Επί του παρόντος, η οικογένεια των εν σειρά δικύλινδρων κινητήρων της Honda στα 750κ.κ. αποτελείται από το NC750X, το X-ADV και το Forza 750. Τα δύο τελευταία μοντέλα είναι maxi-scooter, τα οποία είναι πιο δημοφιλή ως κατηγορία στην Ευρώπη ενώ το NC750X είναι μια μοτοσυκλέτα τύπου crossover με τροχούς 17 ιντσών.
Αν το Transalp επανέλθει στην γκάμα της Honda, είναι πολύ πιθανό να καταστεί το μοντέλο που θα γεφυρώσει το χάσμα που υπάρχει μεταξύ του NC750X, που είναι προσανατολισμένο για χρήση σε άσφαλτο και του «καθαρόαιμου» adventure Africa Twin 1100. Να σημειώσουμε πως η Honda δεν διαθέτει πλέον στην ευρωπαϊκή αγορά το τετρακύλινδρα VFR800X Crossrunner και VFR1200X Crosstourer. Οπότε η γκάμα των OnOff/Adventure μοτοσυκλετών περιλαμβάνει τα CB500X, NC750X, Africa Twin 1100 και Africa Twin 1100 Adventure Sports.
Να θυμίσουμε πως το Transalp με δικύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα εμφανίστηκε το 1986 (XL600V) και η δεύτερη έκδοσή του το 2000 (XL650V). Το 2008 ανανεώθηκε για τελευταία φορά (XL700V). Στην Ελλάδα κυκλοφορούν ακόμη και πολλά 400άρια (XL400V), μοντέλα που προορίζονταν για την αγορά της Ιαπωνίας.
Η παραγωγή του Transalp σταμάτησε το 2012, αλλά η Honda κράτησε το όνομα δικό της και μάλιστα το 2015 ανανέωσε το δικαίωμα χρήσης του στην Ευρώπη μέχρι το 2026. Στην Αυστραλία ανανεώθηκε το 2017, στην Ιαπωνία το 2019 και στις Η.Π.Α. τον περασμένο Φεβρουάριο.
Καθώς ο προσανατολισμός του θα είναι κυρίως χωμάτινος, αναμένεται να έχει πιρούνι upside-down και ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, ενώ το βάρος του θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. ;
Adventure, naked, retro, sport – η νέα σειρά Honda 750 θα έχει απ’όλα!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.