Νεα Μοντελα

Jialing JH150 Scrambler: Κινεζικός κλώνος του Ducati Scrambler 800

Scrambler το ένα, Scrambler και το άλλο...


07.07.2022

Οι... Θεοί της ξεπατικοσούρας δεν μπορούν παρά να υποκλιθούν στο ταλέντο των σχεδιαστών της Κινεζικής Jialing

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην κατασκευή μοτοσυκλετών μικρού κυβισμού και απ' όσο μπορούμε να φανταστούμε κοιτάζοντας και ξανακοιτάζοντας τις φωτογραφίες του τελευταίου τους προϊόντος, στην κλωνοποίηση.

Αυτό που έχετε μπροστά σας δεν είναι το Ducati Scrambler 800 Icon, αλλά ένα πιστό αντίγραφο μικρότερων διαστάσεων με κινητήρα χωρητικότητας μόλις 149 κ. εκ.

Αυτές είναι και οι βασικές τους διαφορές.

Χρώματα, λογότυπα στα αλουμινένια φιλέτα του ρεζερβουάρ, το πλαίσιο χωροδικτύωμα... Δυσκολεύεσαι να βρεις διαφορές.

Αυτό είναι το JH150 Scrambler, ένας κλώνος του Ducati Scrambler 800, με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα και διπλές απολήξεις εξατμίσεων στο ίδιο στυλ με εκείνες που συναντούμε σε κάποιες εκδόσεις των Scrambler.

Moxiao MX650 & MX500 2022: Τύφλα να χουν τα Ducati!

Οι αλουμινένιες ζάντες 14 ιντσών φιλοξενούν δισκόφρενα σαφώς μικρότερης διαμέτρου από εκείνα του original μοντέλου. Διαθέτει, επίσης, αντεστραμμένο πιρούνι, συμβατικό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, καθώς και δικάναλο ABS.

Το JH150 Scrambler έρχεται να προστεθεί στα «αριστουργήματα» της έταιρης Κινεζικής μάρκας Moxiao Motor: το 500RR , το MX650 και το MX500.

Moxiao 500RR: Η Κινεζική Ducati Panigale των 4.000 ευρώ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.