H Triumph στέλνει τον Ivan Cervantes στο Baja Espana Aragon με το Tiger 900 Rally Pro
Η Triumph αποφάσισε να αναθέσει άλλη μια πρόκληση στον Ισπανό πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Enduro
04.07.2022
Ο Ivan Cervantes με τον Ricky Carmichael έχουν αναλάβει από το καλοκαίρι του 2021 να συνδράμουν στην ανάπτυξη και εξέλιξη μοντέλων Enduro και Motocross που ετοιμάζει η Triumph
Κείμενο: Μένιος Κατής
Λεπτομέρειες για τα projects προς το παρόν δεν γνωρίζουμε ωστόσο οι δύο έμπειροι και με πολλές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο αναβάτες, δηλώνουν ενθουσιασμένοι από την πορεία τους.
Ενθουσιασμένοι με τα νέα off-road της Triumph οι Cervantes - Carmichael
Τώρα η Triumph αποφάσισε να αναθέσει άλλη μια πρόκληση στον Ισπανό πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Enduro, ο οποίος θα λάβει μέρος στην 38η έκδοση του Baja Espana Aragon που θα διεξαχθεί το τριήμερο 22-24 Ιουλίου, οδηγώντας ένα Tiger 900 Rally Pro. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους αγώνες του Ισπανικού Πρωταθλήματος Rally που περιλαμβάνεται και στο Παγκόσμιο Κύπελλο.
Ο Cervantes θα λάβει μέρος στην νεοσύστατη κατηγορία Trail, στην ίδια κατηγορία δηλαδή που θα δοκιμάσει τις δυνάμεις της και η Harley Davidson Pan America 1250 με τον Joan Pedrero!
H Harley Davidson στο Baja Espana Aragon με την Pan America!
«Λόγω της συνεργασίας μου με την Triumph ανακαλύπτω έναν εντελώς νέο κόσμο για μένα», σημειώνει ο Cervantes για να προσθέσει: «Έπειτα από πολυετή συμμετοχή στο κορυφαίο επίπεδο του Enduro, αντιμετωπίζω τώρα νέες προκλήσεις και όταν άκουσα για τη συμμετοχή με την Triumph στην νέα κατηγορία Trail του Baja Espana Aragon σκέφτηκα: Πάμε να το κάνουμε!».
Η οικογένεια Tiger 900 παρουσιάστηκε το 2020 και αποτελεί τη διάδοχη κατάσταση της Tiger 800. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει εκδόσεις GT και Rally που τροφοδοτούνται από τρικύλινδρο υγρόψυκτο 12βαλβιδο σε σειρά κινητήρα 888 κ. εκ. που αποδίδει 95.2 PS @ 8,750 σ.α.λ. και 87 Nm ροπής @ 7,250 σ.α.λ.
Η Tiger Rally Pro έρχεται με ακτινωτούς τροχούς διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, αναρτήσεις της Showa (45άρι αντεστραμμένο πιρούνι μπροστά με διαδρομή 240mm και ρυθμίσεις προφόρτισης, συμπίεσης και επαναφοράς και αμορτισέρ με διαδρομή 230 mm και παρόμοιες δυνατότητες ρύθμισης) και φρένα της Brembo (τρία δισκόφρενα που συνδυάζονται με δαγκάνες της σειράς Stylema και συνεπικουρούνται από Cornering ABS).
Επίσης η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με κάγκελα προστασίας κινητήρα, αλουμινένια ποδιά, σύστημα υποβοήθησης αλλαγών ταχυτήτων, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph, θερμαινόμενες σέλες οδηγού και συνοδηγού, φώτα ομίχλης LED και 6 προγράμματα οδήγησης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.