Ποια είναι η αγαπημένη μάρκα των Ιταλών;
Η Aprilia κατατροπώνει Dolce & Gabbana, Prada και Gucci
22.06.2022
Η νούμερο ένα πλατφόρμα Consumer Intelligence στον κόσμο, η Talkwalker, συνέταξε την κατάταξη «Love Brands 2022», η οποία μετρά την ικανότητα και αφοσίωση των εμπορικών εταιρειών να δημιουργούν μια πραγματική συναισθηματική σχέση με τους καταναλωτές τους
Μια εταιρία μοτοσυκλετών κατέχει την πρώτη θέση στην Ιταλία!
Για να προσδιορίσει ποια είναι τα Love Brands 2022, η Talkwalker δημιούργησε τον «Δείκτη αγάπης επωνυμίας», που αποτελείται από τρεις ισοσταθμισμένες βαθμολογήσεις:
Πάθος: μετρά το ακραίο πάθος, θετικό ή αρνητικό, προς μια μάρκα
Ικανοποίηση: μετρά το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, λαμβάνοντας υπόψη κριτικές και
στοχευμένους πελάτες
Εμπιστοσύνη: μετρά το επίπεδο εμπιστοσύνης μεταξύ του καταναλωτή και της μάρκας.
Η έρευνα που αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα επιτάχυνσης καταναλωτικής νοημοσύνης της Talkwalker, μαζί με το Hootsuite, ανέλυσε 1.500 μάρκες σε διαφορετικές χώρες ανά τον κόσμο, μέσω συνολικά 2,6 δισεκατομμύρια συνομιλιών (Ιούλιος 2021 – Μάρτιος 2022) στα μέσα μαζικής δικτύωσης, σε ιστολόγια, φόρουμ και άλλα κανάλια αλληλεπίδρασης.
Μετά την διαδικασία αυτή, η Talkwalker δημιούργησε την παγκόσμια κατάταξη Top 50 και το Top10 των χωρών στις οποίες διεξήχθη η έρευνα, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας.
Από την έρευνα αυτή προέκυψε ότι η πιο αγαπημένη μάρκα στην Ιταλία το 2022 είναι η Aprilia ενώ πίσω της βρίσκονται η Abarth (Stellantis), Illy (Illycafe) και σε πιο πίσω θέσεις, εταιρείας μόδας όπως Prada, Dolce & Gabbana, Valentino και Gucci.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.