100 χρόνια BMW Motorrad: ‘Έρχονται πολλά και ενδιαφέροντα
Ο αντιπρόεδρος της γερμανικής εταιρείας μιλά για το 2023
17.06.2022
Το τμήμα μοτοσυκλετών BMW, το οποίο εγκαινιάστηκε το 1923 με το θρυλικό R33, ετοιμάζεται να σβήσει 100 κεριά
Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη
Μιλώντας για τη σημαντική επέτειο, ο Alexander Wehr, Αντιπρόεδρος της BMW Motorrad, μας προετοίμασε για το μέλλον. Από το νέο GS έως τα μοντέλα μηδενικών εκπομπών (όχι μόνο σκούτερ), η γκάμα μοτοσυκλετών θα κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός...
100 χρόνια
Στα πρόθυρα του εορτασμού των 100 χρόνων του τμήματος μοτοσυκλετών, που εγκαινιάστηκε το 1923 με το θρυλικό R33, η BMW υπόσχεται ενδιαφέρουσες «νέες εισόδους» που θα δούμε μέσα στον επόμενο χρόνο.
Αυτό ανακοινώθηκε από τον Alexander Wehr, ο οποίος, σε πρόσφατη συνέντευξή του, «προέβλεψε» μερικές από τις κύριες και πιο σημαντικές καινοτομίες που αποσκοπούν στην επέκταση και επικαιροποίηση της γκάμας της BMW Motorrad, συμπεριλαμβανομένης και των ηλεκτρικών δικύκλων.
R nineT
Ο Wehr έσπευσε να αποκλείσει μια ενημέρωση της ρετρό σειράς R nineT, η οποία, παρά τον αερο-ελαιόψυκτο boxer των 1170 κ.εκ., δεν θα υποστεί ιδιαίτερες αλλαγές.
«Ο αριθμός των πελατών είναι τεράστιος - εξήγησε -και σε λίγες εβδομάδες θα ξεπεράσουμε τις 100.000 πωλήσεις, αν και τα R nineT κυκλοφορούν στην αγορά μόνο μόλις οκτώ χρόνια. Ήταν μια μεγάλη επιτυχία, την οποία δεν περιμέναμε και, ως εκ τούτου - πρόσθεσε - δεν βλέπω την ανάγκη για ανανέωση της γκάμας βραχυπρόθεσμα».
GS
Πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει το νέο GS, για το οποίο γνωρίζουμε ελάχιστα μέχρι σήμερα.
«Νομίζω ότι οι υποστηρικτές της οικογένειας GS θα μείνουν πολύ ικανοποιημένοι με τα νέα μοντέλα, τόσο πολύ που είμαστε σίγουροι ότι θα αυξήσουμε περαιτέρω τον αριθμό των πελατών» .
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Wehr υπαινίχθηκε επίσης την «πιθανότητα» (που είναι στην πραγματικότητα μια βεβαιότητα) να δούμε τα συστήματα cruise control με ραντάρ που υπάρχουν ήδη στο R1250RT και σε μερικά R18 στα επόμενα μοντέλα GS, καθώς και σημαντικές εξελίξεις επίσης σε τεχνικό επίπεδο.
Ηλεκτροκίνηση
Είναι επίσης πιθανό να δούμε τη BMW να επενδύει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση.
«Όπως λέγαμε πάντα για τα αυτοκίνητα, το premium δεν σημαίνει μεγάλο. Από την πλευρά της μοτοσυκλέτας και συγκεκριμένα των σκούτερ, το μέγεθος δεν συνδυάζεται απαραίτητα ούτε συνδέεται με το premium.Θέλουμε να έχουμε διαφορετικές ερμηνείες σε αυτό που ορίζουμε ως premium κινητικότητα», συνέχισε ο Wehr.
«Πιστεύω ότι κάθε 18 έως 24 μήνες θα κάνουμε προόδους όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, οπότε μπορείτε να περιμένετε μερικά νέα concepts και ίσως μια ολοκληρωμένη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα».
Η BMW έχει ήδη προχωρήσει σε αυτή την κατηγορία με το πρωτότυπο CE 02 των 120 κιλών και 14,8 ίππων τον περασμένο Σεπτέμβριο και θα μπορούσαμε να δούμε περισσότερα σύντομα.
Γιορτάζοντας την επέτειο των 100 χρόνων
«Μπορείτε να περιμένετε ένα υπέροχο πάρτι όλο το 2023», είπε. «Και φυσικά, θα υπάρξουν νέες μοτοσυκλέτες και επετειακές εκδόσεις που δεν επιτρέπεται να αποκαλύψω αυτή τη στιγμή».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.