Νεα Μοντελα

Malaguti Dune 125 X: Περιπετειώδες μικρό

Η περιπέτεια ξεκινά εκεί που τελειώνει ο δρόμος.


10.06.2022

Το Dune 125 X είναι ένα adventure των 125 κυβικών που επιτρέπει την χρήση του από έναν αναβάτη με δίπλωμα Α1

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη

Παρόλο που πρόκειται για ίδια μοτοσυκλέτα σε πλαίσιο και κινητήρα με το Dune 125, το X διαθέτει μεγαλύτερο μπροστινό τροχό, ψηλότερες αναρτήσεις και μεγαλύτερο ύψος σέλας, προσφέροντας έτσι δυνατότητες βέλτιστου χειρισμού, ακόμα και εκτός δρόμου.

Tο Malaguti φέρει μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υδρόψυκτο κινητήρα 125 κυβικών και κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

malaguti dune x 4

Οι τροχοί του είναι διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, το πακέτο των αναρτήσεων περιλαμβάνει συμβατικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ, ενώ το σύστημα πέδησης, σε μπροστινό και πίσω τροχό, «φοράει» δισκόφρενα με συνδυασμένη λειτουργία (CBS)300 χλστ. μπροστά 218χλστ. πίσω.

Το ύψος σέλας φτάνει στα 820 χλστ. καθιστώντας την ασφαλή και άνετη επιλογή για όλα τα ύψη αναβατών. Το βάρος του σε λειτουργία φτάνει τα 136 κιλά

malaguti dune x 5

Ο συνδυασμός χωρητικότητας βενζίνης (11,2 λίτρα) και κατανάλωσης καυσίμου (3,1 λίτρα/ 100χλμ) με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 99χλμ/ ώρα επιβεβαιώνει αυτονομία που καθιστά απροβλημάτιστες διαδρομές μικρής ή μεγάλης βόλτας.

Επιπλέον, στην άνεση συνεισφέρει σημαντικά το fairing που έχει, το οποίο δείχνει να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα.

Στην χώρα μας οι μοτοσυκλέτες της Malaguti έρχονται από την KSR Hellas.

Οι τιμές όλων των μοντέλων της Malaguti

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας, υγρόψυκτος

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ

13,4 hp @ 9750 rpm

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ

1,07 kgm @ 8000 rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Κιβώτιο 6 σχέσεων

ΑΝΑΦΛΕΞΗ

ECU

ΜΙΖΑ

Ηλεκτρική

ΚΥΒΙΣΜΟΣ

124 cm³

ΤΥΠΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Βενζίνη (95 οκτάνια)

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

υδραυλικό δισκόφρενο με CBS, δίσκος Ø 300mm

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

υδραυλικό δισκόφρενο με CBS, δίσκος Ø 218mm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΤΡΟΧΟΥ

Ανάποδο αμορτισέρ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥ

Μονό αμορτισέρ

ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

90/90-21

ΠΙΣΩ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

130/80-17

ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΖΑΝΤΑ

1.85×21

ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑ

3.00×17

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΟΣ

ΒΑΡΟΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

136 kg

ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΡΟΣ

300 kg

 

ΜΗΚΟΣ

2180 mm

ΠΛΑΤΟΣ

795 mm

ΥΨΟΣ

1445 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

820 mm

ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

2

ΜΕΓΙΣΤΗ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

11.2 L

ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

99 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ*

3.1 L/100 km

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2*

73 g/km

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.