H είσοδος της Bosch στην οικονομία υδρογόνου


07.06.2022

Τεχνολογία που αναμένεται να μειώσει στο μισό το κόστος των πρατηρίων καυσίμων σε σύγκριση με τις υπάρχουσες εναλλακτικές λύσεις

Με τις ελπίδες να έχουν στραφεί παγκοσμίως στην «οικονομία υδρογόνου», οι μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης, μπαίνουν στη εξίσωση, είτε για την παραγωγή, είτε για την αποθήκευση και τον ανεφοδιασμό του
Η Bosch, εισέρχεται τώρα δυναμικά και στο υδρογόνο, σχεδιάζοντας όχι μόνο να χρησιμοποιήσει αυτό το νέο καύσιμο, αλλά και να το παράγει. Για την ακρίβεια, πρόκειται να αναπτύξει συστοιχίες κυψελών (stack) – το βασικό συστατικό ενός ηλεκτρολύτη.

Η Γερμανική εταιρεία μέσω συνεργασιών σκοπεύει να αναπτύξει τον τρόπο με τον οποίο θα συνδυαστούν οι συστοιχίες κυψελών (stack) ηλεκτρολύτη με μονάδα ελέγχου, ηλεκτρονικά ισχύος και διάφορους αισθητήρες για τη δημιουργία μιας "έξυπνης μονάδας". Με πλάνα για πιλοτικά εργοστάσια που πρόκειται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους το 2023, η εταιρεία σχεδιάζει να προμηθεύσει αυτές τις «έξυπνες» μονάδες σε κατασκευαστές μονάδων ηλεκτρόλυσης και παρόχους βιομηχανικών υπηρεσιών από το 2025 και μετά.

Η ανακοίνωση περιλαμβάνει σχέδια για τη δημιουργία 4.000 σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου έως το 2030, χρησιμοποιώντας νέους συμπιεστές, που αναπτύχθηκαν από κοινού από τη θυγατρική της Bosch «Bosch Rexroth», μαζί με το Maximator Hydrogen, που θα επιτρέπουν στα οχήματα να γεμίζουν απευθείας με συμπιεσμένο υδρογόνο αντί να χρησιμοποιούν ενδιάμεσες δεξαμενές αποθήκευσης - μια τεχνολογία που αναμένεται να μειώσει στο μισό το κόστος των πρατηρίων καυσίμων σε σύγκριση με τις υπάρχουσες εναλλακτικές λύσεις.

Οι έξυπνες μονάδες Bosch θα παράγονται μαζικά, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακας. "Δύο βασικοί παράγοντες εμπλέκονται στην αύξηση της παραγωγής υδρογόνου: η ταχύτητα και το κόστος", είπε ο Heyn. "Εδώ είναι που μπορούμε να παίξουμε με τις δυνάμεις μας, χάρη στην εξειδίκευσή μας στη μαζική παραγωγή και την τεχνογνωσία μας στον τομέα της αυτοκίνησης".

Υδρογόνο και μοτοσυκλέτες

Μεγάλες εταιρείες παραγωγής μοτοσυκλετών, όπως οι τέσσερις Ιαπωνικές (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha) έχουν δείξει εδώ και καιρό ενδιαφέρον για τη χρήση του υδρογόνου ως καύσιμου, είτε για κυψέλες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια είτε για καύσιμο σε προηγμένους κινητήρες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.