18.05.2022
Πολλές και σημαντικές αλλαγές στην γκάμα των νέων ΜΧ μοντέλων της Husqvarna. To quickshifter κάνει το ντεμπούτο του στα τετράχρονα και ο ψεκασμός μπαίνει στα δίχρονα
Τα ολοκαίνουργια TC και FC εμφανίζονται ακόμη πιο ικανά σε κάθε είδους τερέν. Η Husqvarna εκμεταλλευόμενη την εμπλοκή της στο κορυφαία πρωταθλήματα MX και SX του κόσμου, περνάει την τεράστια τεχνογνωσία στα μοντέλα παραγωγής, με αποτέλεσμα όλοι οι αναβάτες, ανεξαρτήτου επιπέδου, να απολαμβάνουν την οδήγηση της τετράχρονης ή δίχρονης μοτοσυκλέτας τους.
Στην γκάμα των δίχρονων συναντάμε τα TC 125 τα TC 250. Εν αντιθέσει με την γκάμα της KTM που είδαμε πριν λίγο καιρό, απουσιάζει δίχρονο 300άρι. Μια προσθήκη που είμαστε σίγουροι πως θα γίνει στην γκάμα του 2024. Τα νέα TC φέρουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και μίζα.
Τρία είναι μοντέλα που απαρτίζουν τα τετράχρονα της Husqvarna. Οι κινητήρες και των τριών εμφανίζονται πιο ισχυροί, ελαφρύτεροι, αφομοιώνοντας όλη την σύγχρονη τεχνολογία που μπορεί κάποιος να συναντήσει σε αυτού του είδους μοτοσυκλέτες. Τα FC 250 και FC 350 φέρουν ολοκαίνουργιους κινητήρες, ενώ αυτός του FC 450 έχει τοποθετηθεί διαφορετικά πάνω στο πλαίσιο για να εξασφαλιστεί καλύτερη συγκέντρωση μαζών και χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Οι αναρτήσεις και στα πέντε προέρχονται από την WP. Το πιρούνι XACT 48mm φέρει νέες ρυθμίσεις απόσβεσης, ενώ το αμορτισέρ XACT μπορεί να ρυθμιστεί χωρίς εργαλεία, ενώ και αυτό έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον καλύτερο έλεγχο και την μεγαλύτερη άνεση.
Συνοπτικά οι αλλαγές στα μοντέλα του 2023 είναι ο εξής:
- Νέο πιο εργονομικό «κουστούμι» για ευκολότερη μετακίνηση του αναβάτη πάνω στη μοτοσυκλέτα
- Νέο σχεδίασης και επεξεργασίας πλαίσιο από χρωμιό-μολυβδαινιούχο ατσάλι για καλύτερη οδική συμπεριφορά
- Νέο πιο άκαμπτο αλουμινένιο ψαλίδι με μικρότερο βάρος
- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου στα δίχρονα
- Νέοι κινητήρες στα τετράχρονα FC 250 και FC 350 με μεγαλύτερη ισχύ και ροπή
- Quickshifter στα τετράχρονα μοντέλα
- Μίζα στα δίχρονα μοντέλα
- Νέας σχεδίασης «υβριδικού» υποπλαισίου αλουμινίου-πολυαμιδίου, πιο ανθεκτικό και με ελεγχόμενη ακαμψία
- Νέο πιρούνι WP XACT 48μμ, τεχνολογίας ΑΕR, με πιο προοδευτικά απόσβεση στο τέλος της διαδρομής
- Νέο αμορτισέρ WP XACT με ανασχεδιασμένο κύριο έμβολο και νέους πιο εύχρηστους ρυθμιστές
- Πολυδιακόπτης που ελέγχει τους διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης, το quickshofter, το traction control και το launch control.
- Υδραυλικός συμπλέκτης Brembo
- Τιμόνι Pro Taper
- Ελαφρύτερη μπαταρία Li-Ion 2.0 Ah
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.