Silence: Ανακοίνωσε υπηρεσία «pay-as-you-go» και αλλαγής μπαταριών!

Αγορά ηλεκτρικού scooter χωρίς μπαταρία


11.05.2022

Στις Ασιατικές χώρες όπου η ηλεκτροκίνηση παρουσιάζει τεράστια ανάπτυξη τόσο στους τέσσερις όσο και στους δύο τροχούς, το σύστημα αλλαγής μπαταριών αποτελεί διαδεδομένη λύση που υιοθετούν όλο και περισσότεροι κατασκευαστές

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και μόνο η σκέψη ότι δεν χρειάζεται να περιμένεις κάποιες ώρες μέχρι να φορτίσουν οι μπαταρίες του οχήματος, αλλά μπορείς να επισκεφθείς τα ειδικά σημεία όπου μπορείς να αφήσεις τις άδειες μονάδες και να τις αντικαταστήσεις με γεμάτες, κάνει πολύ πιο δελεαστική την ιδέα απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Στα αυτοκίνητα αυτό το σύστημα εφαρμόζει η NIO, ενώ στους δύο τροχούς πρωτοπόρος εταιρεία σε αυτόν τον τομέα είναι η Gogoro.

Ήδη τα κορυφαία Ιαπωνικά εργοστάσια μαζί με τις Piaggio και KTM συνεργάζονται για τη δημιουργία κοινού τύπου μπαταρίας για τα ηλεκτρικά τους οχήματα που θα μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί στο δίκτυο σταθμών που θα αναπτύξουν οι εταιρείες, ενώ το ίδιο κάνουν η Kymco με την ηλεκτρική της μπράντα Ionex, η Super Soco και η Felo.

Στην Ευρώπη το πρώτο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση γίνεται από την Ισπανική Silence, την εταιρεία που κατασκευάζει και το γνωστό SEAT Mo.

Εσχάτως η Silence παρουσίασε την πρώτη υπηρεσία pay-as-you-go που προβλέπει την πώληση ηλεκτρικών scooter χωρίς μπαταρία, η οποία θα προσφέρεται με μηνιαία συνδρομή. Αυτό θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού scooter καθώς η τιμή του θα είναι σαφώς πιο προσιτή, ενώ το κόστος ενοικίασης της μπαταρίας σε μηνιαία βάση θα είναι μόλις 15 ευρώ. Παράλληλα, ο ιδιοκτήτης του Silence έχει τη δυνατότητα να αλλάζει την άδεια μπαταρία του σε έναν από τους ειδικούς σταθμούς της εταιρείας. Η αρχή γίνεται από την Βαρκελώνη, την έδρα της Silence και με τον καιρό το δίκτυο σταθμών θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ισπανίας.

Αρχικά γίνεται λόγος για πέντε με δέκα σταθμούς σε Βαρκελώνη και Μαδρίτη - τις δυο πόλεις δηλαδή που αντιπροσωπεύουν το 40% των συνολικών πωλήσεων μοτοσυκλετών στην Ισπανία. Στα 15 ευρώ που θα καταβάλει κάθε μήνα ο ιδιοκτήτης ενός scooter της Silence θα περιλαμβάνονται δύο δωρεάν φορτίσεις, ενώ το κόστος για κάθε αλλαγή μπαταρίας θα είναι 5 ευρώ. Σημειώστε πως με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία τα scooter της Silence μπορούν να καλύψουν έως 130 χλμ.

«Δημιουργήσαμε τον σταθμό εξυπηρέτησης του μέλλοντος σήμερα, με τη διαφορά ότι δεν θα γεμίζουμε καύσιμα, αλλά τις μπαταρίες», δήλωσε ο CEO της Silence, Carlos Sotelo, ενώ ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Carlos Ferreras σχολίασε: «Με το σύστημα pay-per-use το βασικό εμπόδιο για τον πελάτη που ήταν η τιμή, εξαφανίζεται. Παράλληλα ο πελάτης δεν θα ανησυχεί για την παλαιότητα της μπαταρίας του καθώς θα έχει στη διάθεσή του πάντα μια άψογη μπαταρία. Πιστεύουμε ότι με αυτό το σύστημα οι πωλήσεις μας στην Ισπανία θα παρουσιάσουν τεράστια ανάπτυξη, καθώς θα είμαστε σε άμεσο ανταγωνισμό με τα βενζινοκίνητα scooter, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 60% της αγοράς μοτοσυκλετών».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.