Πρώτη επαφή με το Moto Morini X-Cape 650
To adventure της ιταλικής μάρκας ήρθε στην χώρα μας
09.05.2022
Συναντήσαμε» ένα από τα πρώτα X-Cape στην έκθεση της κεντρικής αντιπροσωπείας KSR Hellas και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας
Βρίσκεται σχεδόν στη μέση της πιο εμπορικής κατηγορίας μοτοσυκλέτων - τα στοιχεία πωλήσεων μιλούν από μόνα τους. Η Moto Morini αποφάσισε να έρθει ξανά στο προσκήνιο φτιάχνοντας ένα ολοκληρωμένο, μεσαίου κυβισμού «εξερευνητή», που στοχεύει να κατακτήσει το κοινό έχοντας αρκετά όπλα στη φαρέτρα του. Όπως είναι η τιμή των 7.890 ευρώ (έκδοση με αλουμινένιους τροχούς), 8.190 ευρώ (έκδοση με ακτινωτές ζάντες). Η μοτοσυκλέτα που από την πρώτη στιγμή έχει τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών μοτοσυκλετιστών που τους αρέσουν οι on-off μοτοσυκλέτες, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της KSR Hellas παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση στην χώρα μας.
Η σύνδεση με την περιπέτεια είναι το πιο εμφανές στιλιστικό χαρακτηριστικό με την πρώτη ματιά. Τροχοί (19 ιντσών μπροστά, 17 πίσω), ελαστικά διπλού χαρακτήρα, πιρούνι Marzocchi. Η σχεδίαση έχει εξαιρετική ισορροπία όγκων και μια πινελιά επιθετικότητας που δίνει η απειλητική «όψη» του εμπρός φέρινγκ με τους full Led προβολείς.
Σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο του Trivolzio, το X-Cape «μιλάει ιταλικά» και το δείχνει σε πρώτη φάση από τα χρώματα της σημαίας του τόπου καταγωγής του που κοσμούν τα πλαϊνά του φέρινγκ και το ρεζερβουάρ. Η επιλογή των εξαρτημάτων έχει γίνει από τους καλύτερους της ιταλικής βιομηχανίας. Ρυθμιζόμενο πιρούνι Marzocchi 50 mm, φρένα Brembo (δύο δισκόφρενα μπροστά με δαγκάνες δύο εμβόλων), ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR. Το αμορτισέρ είναι της ΚΥΒ και στο σύστημα ABS της Bosch (9,1 Mb)
Ο κινητήρας είναι ένας εν σειρά δικύλινδρος 649 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ: 60 ίππους στις 6.250 σ.αλ. Το πλαίσιο είναι ένα στιβαρό ατσάλινο χωροδικτύωμα, το ψαλίδι είναι από αλουμίνιο.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το Iταλικό adventure διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών που διαθέτει Bluetooth και υποστηρίζει τη συνδεσιμότητα με περισσότερες από μια συσκευές και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πληροφορίες για πλοήγηση, ένδειξη για την πίεση των ελαστικών και αισθητήρα που ενεργοποιεί αυτόματα τη λειτουργία των φωτιστικών σωμάτων. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη χειροκίνητα ακόμη και εν κινήσει και οι διακόπτες εκτός από εργονομικοί είναι και φωτιζόμενοι.
Το στεγνό βάρος του X-Cape είναι στα 213 κιλά, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 18 λίτρα. Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 175 km/h. Το ύψος της σέλας στο τμήμα του οδηγού είναι στα 820mm ενώ θα υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση με ύψος σέλας 845 mm.
Περιμένουμε με αγωνία να το οδηγήσουμε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.