Το «ταπεινό» Honda Bros που μετατράπηκε σε εντυπωσιακό supersport από τα παλιά

Όλα γίνονται


06.05.2022

Μια ματιά στο γκαράζ του Jonathan Kerins αρκεί για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για λάτρη της Honda

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και μιας που βρισκόμαστε σε εποχή που το «old school» έχει επανέλθει στην επικαιρότητα δικαιώνοντας τους ρομαντικούς και όλους εκείνους που αναπολούν το παρελθόν, θα λέγαμε πως πρόκειται για έναν φίλο της «παλιάς, καλής Honda».

Το CBR και το VFR βγάζουν μάτια στο γκαράζ του, ενώ λίγο πιο πίσω διακρίνεται ένα supersport χωρίς φανάρι με την αγωνιστική περιβολή της Rothmans.

Μην βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασμα, γιατί μετά βεβαιότητας θα πέσετε έξω.

Δεν πρόκειται ούτε για περιποιημένο NSR250, ούτε για κάποιο από τα θρυλικά supersport 400 (CBR, VFR, RVF) της Honda από τη θρυλική δεκαετία του '90.

Είναι μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε ο ίδιος επενδύοντας αρκετές εργατοώρες μέχρι να μπορέσει να την ολοκληρώσει και να την χαρεί στον δρόμο ή πιο σωστά στην πίστα.

honda special

Είναι τόσο εντυπωσιακό το τελικό αποτέλεσμα που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως βασίζεται σε ένα «ταπεινό» Bros 400 του '89!

Από εκείνο το Bros βέβαια μόνο το πλαίσιο και το ψαλίδι έχουν μείνει καθώς η υπόλοιπη κατασκευή θυμίζει παζλ από διαφορετικά κομμάτια που για να ταιριάξουν χρειάστηκε φαντασία, μεράκι και προσωπική εργασία.

Έχουμε και λέμε, ο κινητήρας είναι ο V2 742 κ. εκ. της Africa Twin 750 που ταίριαξε γάντι στο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών του Bros, ενώ το μπροστινό τμήμα (upside-down πιρούνι και φρένα) προέρχεται από Yamaha R1!

Το ντεπόζιτο ανήκει σε VFR400, ενώ τα φέρινγκ προέρχονται από RVF 400 έχοντας δεχθεί απαραίτητες τροποποιήσεις για να ταιριάξουν.

Το μονόμπρατσο ψαλίδι του Bros έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις -έχει μακρύνει- και ενσωματώνει κέντρο τροχού από VFR800.

Το υποπλαίσιο, το ουραίο τμήμα της και η εξάτμιση με το 2 σε 1 τελικό είναι χειροποίητα, ενώ το μονόσελο προέρχεται από αγωνιστικό RS 125.

Η τελική πινελιά είναι η σπέσιαλ βαφή στα αγωνιστικά χρώματα της Rothmans που αποτελεί την αγαπημένη λιβρέα του Jonathan, όπως αναφέρει ο ίδιος.

Ο Ιρλανδός, από την πανεπιστημιούπολη του Maynooth, ολοκλήρωσε το project πριν λίγες ημέρες και γεμάτος υπερηφάνεια το παρουσίασε σε δημοφιλή ομάδα στο Facebook που ασχολείται με μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, αποσπώντας κολακευτικά σχόλια. Respect!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.