QJ Motor: Mε κινητήρα Kawasaki το γυμνό SRK 700 και το supersport 700
Με πλήρη γκάμα εισβάλει στην ευρωπαϊκή αγορά
04.05.2022
Tα δύο sport μοντέλα μεσαίου κυβισμού της QJ Motor τροφοδοτούνται από τον υπερκυβισμένο κινητήρα της Kawasaki
Κείμενο: Μένιος Κατής
Το streetfighter SRK 700 καθώς και το supersport 700 της Κινεζικής εταιρείας εφοδιάζονται με έναν καινούργιο τετράχρονο υγρόψυκτο δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα 698 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα, είναι ο γνωστός δικύλινδρος 8βάλβιδος 650 κ. εκ. που συναντούμε σε πολλά μοντέλα της Kawasaki - από το Versys και το Z μέχρι το Ninja.
Στην περίπτωση των μοντέλων του Akashi, η χωρητικότητά του είναι στα 649 κ. εκ. με την αναλογία διαμέτρου x διαδρομής να είναι 83mm x 60mm. Η απόδοση κυμαίνεται από 67 έως 68 hp με 61 ή 64 Nm ροπής αναλόγως το μοντέλο.
Στην περίπτωση των μοντέλων της QJ Motor ο κινητήρας έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις στα σωθηκά του, αποκτώντας μεγαλύτερο κυβισμό.
Συγκεκριμένα η χωρητικότητα ανέβηκε στα 698 κ. εκ., η διάμετρος διατηρήθηκε στα 83 mm όμως η διαδρομή αυξήθηκε στα 64 mm.
Σύμφωνα με την Κινεζική εταιρεία η ιπποδύναμη του δικύλινδρου μοτέρ ανέρχεται στους 73.4 hp @ 8.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 67 Nm @ 6.000 σ.α.λ.
Σημειώστε πως το SRK 700 θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα της QJ Motor που θα έρθουν στην Ευρωπαϊκή αγορά (https://2wo.gr/news/nea-montela/8469-h-qjmotor-efthase-sthn-europh), με το supersport, το οποίο θα βρεθεί απέναντι από το Yamaha R7 να ακολουθεί.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.