To μουσείο Moto Guzzi ανακαινίστηκε και ανοίγει ξανά για το κοινό
Καλά νέα για όλους τους λάτρεις της Moto Guzzi και όχι μόνο
29.04.2022
Σήμερα, 29 Απριλίου 2022 η διάσημη κόκκινη πύλη στη Via Parodi 63 ανοίγει ξανά
Το κτίριο έχει ανακαινιστεί πλήρως και αντιπροσωπεύει ένα μικρό κομμάτι μιας σειράς μεγάλων παρεμβάσεων που θα αφορά εκτός από το μουσείο, τη γραμμή παραγωγής, τα γραφεία και το κέντρο διοίκησης.
Ένα περιβάλλον με ανοικτούς χώρους για χρήση από το κοινό. Ένα σημείο συνάντησης για την κοινότητα, με θεμέλια την κουλτούρα, τη σχεδίαση και τη μηχανική, με μια ισχυρή πράσινη εστίαση σε πλήρη αρμονία με τις σύγχρονες τάσεις. Ένα παράδειγμα τεχνολογικής εξέλιξης των κορυφαίων μοτοσυκλετών της Ιταλίας
Το νέο εργοστάσιο θα είναι το επίκεντρο για τους φίλους της Moto Guzzi αλλά και για τουρίστες από όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά, που κάνουν τις μοτοσυκλέτες του εργοστάσιου, τόσο μοναδικές
Το Μουσείο Moto Guzzi άλλαξε
Η συλλογή μοτοσυκλετών, που αφηγείται την ιστορία της ιταλικής εταιρείας, χωρίζεται πλέον σε τρεις βασικούς θεματικούς τομείς που αφορούν μοντέλα παραγωγής, αγωνιστικές και στρατιωτικές μοτοσυκλέτες, οργανωμένες με χρονολογική σειρά. Τα 160 εκθέματα τα οποία τους τελευταίους μήνες, έχουν υποβληθεί σε προσεκτική αποκατάσταση που πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από το προσωπικό της Moto Guzzi.
Το ταξίδι στο χρόνο ξεκινά από το μοντέλο GP , ένα πρωτότυπο που χρονολογείται πριν από την ίδρυση της εταιρείας (1919), μέχρι τα πιο πρόσφατα μοντέλα όπως το V85 TT, που βρίσκεται σε νέο χώρο στο ισόγειο, όπου υπάρχουν οι μοτοσυκλέτες που παράγονται από το 2000 έως σήμερα.
Μεταξύ των μοτοσυκλετών, υπάρχει ένας χώρος αφιερωμένος στο Omobono Tenni , τον σπουδαίο αναβάτη της Moto Guzzi που θριάμβευσε στο Tourist Trophy το 1937. Υπάρχει επίσης μια νέα έκθεση με πολύ σπάνια μοντέλα όπως το 3x3 "Mulo Meccanico" του 1960 και το Trialce sidecar, που κατασκευάστηκε το 1940. Η συλλογή περιλαμβάνει ακόμη "Norge" των τελών της δεκαετίας του 1920, το Sport 15, μια φουτουριστική δημιουργία από τη δεκαετία του 1930. το Guzzino της δεκαετίας του '40, το Falcone, το Galletto 192 , το V7 Sport σύμβολο των σπορ μοτοσυκλετών τη δεκαετία του '70, το V50, το Supersport Daytona 1000, μέχρι τα πιο πρόσφατα Griso και το MGX-21 .
Η είσοδος στο μουσείο είναι δωρεάν και η είσοδος σε αυτό γίνεται από τη διάσημη κόκκινη πύλη στη via Parodi 63 στο Mandello del Lario, από Δευτέρα έως Σάββατο. Από Δευτέρα έως Πέμπτη το Μουσείο είναι ανοιχτό από τις 14.30 έως τις 16.30, μόνο με ραντεβού. Την Παρασκευή και το Σάββατο η είσοδος είναι ελεύθερη από τις 10 έως τις 18:00, με δωρεάν ξενάγηση, πάντα με ραντεβού.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.