Νέες καθυστερήσεις στις παραδόσεις μοτοσυκλετών λόγω προβλημάτων στην παραγωγή ABS

Ένας ακόμη κλάδος πλήττεται


28.04.2022

Οι εταιρείες που παράγουν συστήματα αντιμπλοκαρίσματος πλήττονται λόγω της έλλειψης πρώτων υλών για την παραγωγή τους

Η πανδημία Covid-19 τα τελευταία δύο χρόνια έχει προκαλέσει δυσκολίες στην προμήθεια εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας για όλες σχεδόν τις βιομηχανίες του κόσμου. Ιδιαίτερα επηρεάστηκαν εκείνοι οι τομείς που περιστρέφονται γύρω από τον κόσμο των κινητήρων, άρα και των μοτοσυκλετών, όπως αυτός των συστημάτων ABS. Με την πανδημία, στην πραγματικότητα, η ζήτηση για ηλεκτρονικές συσκευές έχει αυξηθεί, γεγονός που έχει προκαλέσει έλλειψη μικροτσίπ στον κλάδο. Για να μην αναφέρουμε τις καθυστερήσεις που προκάλεσε η προσάραξη του πλοίου Ever Given στη Διώρυγα του Σουέζ και τις συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία.

Η κρίση μικροτσίπ και τα συστήματα ABS

Γίνεται λόγος για «κρίση μικροτσίπ» που προκαλείται κυρίως από την έλλειψη των απαραίτητων πρώτων υλών για την παραγωγή τους. Σίγουρα έχει πληγεί και ο κλάδος των κατασκευαστών συστημάτων ABS, του οποίου η παραγωγή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση λόγω της έλλειψης ορισμένων τύπων μετάλλων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή αισθητήρων. Τα τελευταία, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιούνται και από άλλα συστήματα όπως το traction control. H έλλειψή τους προκαλεί επίσης επιβράδυνση στην παραγωγή και την διάθεση νέων μοντέλων μοτοσυκλετών. Το ABS είναι υποχρεωτικά σχεδόν για όλα τα δίκυκλα και οι καθυστερήσεις προστίθενται στους ήδη πολύ μεγάλους χρόνους αναμονής παράδοσης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.