Το κιτ της Doremi μεταμορφώνει το Honda CB400F σε CBX400F του '80

Διατίθεται στην τιμή των 2.200 ευρώ.


05.04.2022

H Doremi είναι ένας Ιαπωνικός οίκος που ασχολείται με την παραγωγή after market εξαρτημάτων ή κιτ που δίνουν σε δημοφιλή μοντέλα της αγοράς την αύρα κλασσικών και σε κάποιες περιπτώσεις θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Όπως για παράδειγμα έχει κάνει με το Kawasaki Z900RS για το οποίο ετοίμασε κουστούμι που το μετατρέπει σε ρέπλικα του Z1 ή στην περίπτωση του Honda CB1100 που με το ανάλογο κιτ μετατράπηκε σε CB1100R.

Στο πρόσφατο Motor Show της Osaka, η εταιρεία παρουσίασε στο κοινό το νέο κιτ που αντλεί την έμπνευσή του από το Honda CBX400F και το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του CB400F που αποτελεί τον τελευταίο των... Μοϊκανών σε μια κατηγορία που έχει εξαφανιστεί (τετράχρονα τετρακύλινδρα).

Για την ιστορία, το Honda CBX400 κυκλοφόρησε το 1981 και έμεινε στην παραγωγή έως το 1984, ενώ αντίπαλοί του ήταν τo Yamaha XJ400 και το GSX400F. Εφοδιαζόταν με τετράτροχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά αερόψυκτο κινητήρα που απέδιδε 48 hp @ 10.500 σ.α.λ. και 33.3 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.

Τα highlights του κιτ είναι το σπέσιαλ ρεζερβουάρ, το νέο ουραίο τμήμα με σπόιλερ που φιλοξενεί τη σέλα δύο επιπέδων και το τέσσερα σε ένα σύστημα εξάτμισης.

Το κιτ διατίθεται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς (κόκκινο-λευκό, μπλε-λευκό, μαύρο-κόκκινο) με το κόστος του να κυμαίνεται στα 2.200 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.