Το κιτ της Doremi μεταμορφώνει το Honda CB400F σε CBX400F του '80

Διατίθεται στην τιμή των 2.200 ευρώ.


05.04.2022

H Doremi είναι ένας Ιαπωνικός οίκος που ασχολείται με την παραγωγή after market εξαρτημάτων ή κιτ που δίνουν σε δημοφιλή μοντέλα της αγοράς την αύρα κλασσικών και σε κάποιες περιπτώσεις θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Όπως για παράδειγμα έχει κάνει με το Kawasaki Z900RS για το οποίο ετοίμασε κουστούμι που το μετατρέπει σε ρέπλικα του Z1 ή στην περίπτωση του Honda CB1100 που με το ανάλογο κιτ μετατράπηκε σε CB1100R.

Στο πρόσφατο Motor Show της Osaka, η εταιρεία παρουσίασε στο κοινό το νέο κιτ που αντλεί την έμπνευσή του από το Honda CBX400F και το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του CB400F που αποτελεί τον τελευταίο των... Μοϊκανών σε μια κατηγορία που έχει εξαφανιστεί (τετράχρονα τετρακύλινδρα).

Για την ιστορία, το Honda CBX400 κυκλοφόρησε το 1981 και έμεινε στην παραγωγή έως το 1984, ενώ αντίπαλοί του ήταν τo Yamaha XJ400 και το GSX400F. Εφοδιαζόταν με τετράτροχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά αερόψυκτο κινητήρα που απέδιδε 48 hp @ 10.500 σ.α.λ. και 33.3 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.

Τα highlights του κιτ είναι το σπέσιαλ ρεζερβουάρ, το νέο ουραίο τμήμα με σπόιλερ που φιλοξενεί τη σέλα δύο επιπέδων και το τέσσερα σε ένα σύστημα εξάτμισης.

Το κιτ διατίθεται σε διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς (κόκκινο-λευκό, μπλε-λευκό, μαύρο-κόκκινο) με το κόστος του να κυμαίνεται στα 2.200 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.